Porsche Maastricht open deur

Home Forum Porsche Uitstappen Porsche Maastricht open deur

• Maker
    Discussie

• bccars
    Deelnemer

Zijn er mensen van het forum die gaan ?

[i]”Op zaterdag 23 november en zondag 24 november* is Porsche Centrum Maastricht dé plek waar alles samenkomt.

Het ‘Get Together’ weekend laat u kennis maken met ons bedrijf, onze mensen, onze voorraad én zal u voorbereiden op onze toekomst. De showroom staat dit weekend vol met meer dan 80 Porsche occasions, uiteraard voorzien van de kwaliteit en garanties die u van ons mag verwachten.

Wij nodigen u graag uit om dit gezellige weekend samen met ons te beleven!

Met sportieve groet,

Ad Geerts
      Luc Vanderfeesten

P.S. Rijdt u al een Porsche? Registreer dan uw aanwezigheid in de Porsche24 app en scoor punten met uw bezoek.

*Openingstijden:
      Za. 23 november – 09:30 uur tot 17:00 uur
      Zo. 24 november – 10:30 uur tot 16:30 uur”[/i]

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
      • Het was een leuke ontvangst bij PZ Maastricht ( Limburgse gemoedelijheid waarschijnlijk )

Bekende PF tegen het lij gelopen , sommige zag ik naar de bovenverdieping gaan , waarschijnlijk om een bestelbon voor 992 te tekenen in afzondering 😀 😀 😀 Ik ga ook bewust geen namen namen 8)

Enkele foto’s van deze “amateur”fotograaf , beduidend minder van kwaliteit dan bovenstaande foto’s: maar ik had een goed excuus, ik was helemaal in trance na de proefrit met zilveren 992:happy:

Ja wat mij betreft past een Bentley beter bij een gedrocht van een jeep dan bij de schoonheid van een Porsche :think:

De buren 😀

De demo-runs :happydance:

En Porsche brengt ook kleur in het leven :happydance:

Afgelopen weekend eventjes een ommetje gemaakt richting Porsche Maastricht.

Ik wil hier ook geen reclame maken voor deze Porsche dealer, maar ik moet zeggen, ik was verrast door de grote opkomst aldaar.
                  Positief verrast … want er ben er tevens vele PFB-ers tegengekomen.
                  Voor mij was het dus zeker een zeer leuke ‘Get Together’ en leuk weerzien met toffe mensen.
                  We hadden veel bij te praten en dit dan met een hapje en drankje.
                  Top ! :happydance:
                  In plaats van eventjes goeiedag te gaan zeggen , werd de hele zondagnamiddag er besteed :engeltje:

Bovendien hadden we de mogelijkheid om er deel te nemen aan enkele demo-ritten. :driver:
                  Het ritje van 15min. met de 992 Carrera S en de 718 Spyder was top.
                  De 2 totaal verschillende wagens werden er serieus aan de tand gevoeld.
                  Optrekken, wegligging, sound, remmen, driften, … ja hoor, I’m impressed :coolness:

Nadien ook nog even wat glitter en glamour gaan zien bij de buren .:engeltje:

Maar vermits foto’s meer zeggen dan woorden, hier dus enkele sfeerbeelden 😀

Toen ik weg reed, kwam ik idd Geert en zoon nog tegen…. Jammer, toch wel ff daar geweest maar geen bekenden gezien helaas 😐

Heb je net gemist blijkbaar, want Geert had je nog gezien….
                      Fijn nog eens wat gezichten van het forum gezien te hebben, geert, paul, dave, carbonman, jacques (dacht ik) , was weer een fijne namiddag….:up:

Net geweest, was wel de moeite, ook even bij de buren -Bentley- gepasseerd :wtf: :wtf:

Net geweest :sarcastisch…. spijtig, had die nieuwe aanwinst van je wel willen zien

Wij gaan namiddag eens kijken … :up:

Niet de bedoeling om reclame te maken maar dit loont echt de moeite : morgen nog open deur bij Porsche Maastricht.. zoveel mooie “occasions” te zien !
                              https://www.porschecentrummaastricht.nl/nieuws-events/evenementen/porsche-get-together-weekend-102

yep, ik ook

als het weer het toelaat rij ik er eens heen….:driver:

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.