Porsche macan

Home Forum Porsche Talk Porsche macan

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
    • Tegenwoordig draait alles om rendabiliteit en de CO2 .Daardoor is Porsche verplicht om wagens te bouwen met een lagere CO2 uitstoot zo kunnen ze een gemiddelde co2 uitstoot als constructeur aantonen .
      Elk constructeur heeft regels en beperkingen gekregen van Europa .

Als daily zie ik deze toch zitten hoor .
        Laat maar komen

Ik vind het maar niks. Straks lepelen ze nog een 2.0 TDI in die Macan, wat blijft er dan nog over van Porsche, dit doet me wat denken aan het verhaal van de 924. En neen, ik ben geen dikke nek die wil dat Porsche enkel exclusieve wagens (dure) wagens maakt, want ik heb zelf “slechts” een 911 sc van 1983. Ik vind wel dat Porsche trouw aan zichzelf moet blijven en sportwagens allerhand moet bouwen (schoenmaker, blijf bij uw leest). Maar van sportwagens alleen is het blijkbaar moelijk leven (De Cayenne is niet voor niets de vetmester…)…

Mijn eerste reactie is dat ie er beter uitziet dan de KJN bij de eerste indruk. Zeker in wit best te pruimen. Straks zal die ws. veel in saai grijs en veilig blauw verkocht gaan worden. Qua motorengamma zal de hele reeks VW incl Diesel en iets met accu te verwachten zijn. Maakt toch niet uit? Als ie maar rijdt en voelt als een echte Porsche.

Ik vind het maar niks.
              Hang er Hyundai op en niemand zal verbaasd zijn als ze hem zien.
              ‘t Zal wel beter vooruit gaan dan een Hyundai, maar there’s more to it dan PK’s in mijn wereld. :engeltje:

Wit 🙁

Maar wat zal dit gaan kosten?

kweetnie, ziet er stoer uit op foto maar ofwel zijn de wielen en lichten supergroot of is dit wel een heel kleine auto :mrgreen:

Ziet er op het 1ste zicht nie slecht uit. 😎 😎 😎

Wim

CiCiCi, dach gij daar nu aan denkt bij da woord. 😉

Het woord macan doet me aan andere zaken denken 😳 :driver:

Hoe zou het met de Co2 uitstoot zitten ? Dat houdt me bezig (uit fiscale overwegingen ) niet dat ik nu opeens met klompen en een zelfgebreide trui rond loop hoor 😉 .

ziet er lekker uit…! 😯

Wim

Lees de eerste 3 regels eens van verhaal. 😉

Is dat nu de cajun?

Lijkt me goed mee te vallen .Wil ik wel eens uit proberen . 😉

ik vind wel best te pruimen… dienen tijger :mrgreen:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.