Porsche-meeting?

Home Forum Zeverhoekje Porsche-meeting?

• Maker
    Discussie
  • Hallo,

Ik ben vrij nieuw op dit forum. En ik ben stapelzot van Porsche 911 (’75 – ’85). Ik zou er mij graag binnen een termijn van ‘?’ jaar één aanschaffen en ben daarom stilaan al wat info aan het inwinnen. Graag had ik naar een meeting in België gegaan om de sfeer al eens op te snuiven.

Weten jullie als porscheliefhebbers en rijders soms wanneer er een deftige meeting plaatsvind?

Dank bij voorbaat,

Jan

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
    • Toegang voor bezoekers is idd gratis .
      Enkel Porsches mogen gratis binnen het circuit

PT

http://www.porscheclubfrancorchamps.be/nouvelle/photo/villagenl.pdf

Porsche-days in francorchamps op 20-21 en 22 mei zoals 911-lover reeds zei. Hier staan P’tjes van alle bouwjaren in alle geuren en kleuren zowel ‘op’ als ‘naast’ het circuit. Een aanrader !
        Toegang is gratis als ik me niet vergis.

Ik ben woonachtig in België – Gent, beroep: vastgoedmakelaar, huidige wagen: volkswagen golf.

Ik ben een Porsche liefhebber, ik ben geen dromer en weet dat de nieuwe modellen voor mij onbetaalbaar zijn (zeker naar tax enzo toe), maar ik zou graag in de nabije toekomst een 911 van uit de ’75 – ’85 aanschaffen als 2de wagen.

Graag zou ik dus een meeting bijwonen, alleen lijkt Duitsland mij wel wat ver. Mocht er een deftige meeting in België zijn mogen jullie dat altijd laten weten.

Ps: Wim, ik heb jouw restauratie project gevolgd en amaai je kan er wat van.

Grtz,

Jan

SL33PY schrijft:

dinslaken in duitsland op 1 mei daar ga je je ogen serieus de kost kunnen geven

Hij zoekt een meeting in België dus ik denk dat Porsche Days Francorchamps dan beter uitkomt .
            Onze Janh ??? zal dat wel vinden via de zoekfunctie hier op het Forum of via Google.

Wim

En wie is Jan ❓ ❓

Dus eens netjes voorstellen mag ook hoor. 💡 😉

dinslaken in duitsland op 1 mei daar ga je je ogen serieus de kost kunnen geven

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.