Porsche meeting – Club fur den Klassischen Porsche 911

Home Forum Porsche Uitstappen Porsche meeting – Club fur den Klassischen Porsche 911

• Maker
    Discussie
  • Het weekend van 1-2 mei was er in West-Vlaanderen een Porsche meeting, georganiseerd door de Duitse Club fur den Klassischen Porsche 911.
    Ze vierden dit jaar hun 20ste verjaardag, en omdat precies 50 jaar geleden er in Brugge een Internationale Porsche Meeting plaatsvond , wilden ze dit nu nog eens overdoen.

Fotos vind je op Liebe zu ihm

hier een voorproefje

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
    • En deze moet ( voor de zevende dag op rij) werken .
      Binnen 5 uurtjes opstaan voor weer een lange dag 😥

Super Havermanst !
        Wist ik ook van Francorchamps dit weekend…alleen,…moederdag. We zullen maar eens thuis blijven 🙂 )

ik ga (jammer genoeg) ook niet zelf naar alle meetings waar er fotos / artikels van op mijn website verschijnen.
          Ik zal aan de fotografen die me regelmatig fotos toesturen vragen om op voorhand te laten weten als er ergens iets gepland is, zodat ik het hier ook kan laten weten.

Jullie zullen het al wel weten maar toch maar even voor alle zekerheid, dit weekend is het 1000KM Franchorchamps, en als support-race is er een racen van het Classic Endurance Championship

GVD 👿 🙁 |

als ik het op voorhand had geweten , zou ik het ook wel gemeld hebben.
              Maar ik heb zelf ook maar de fotos doorgekregen nadat de meeting plaatsgevonden had…

Daar moet ik me helaas bij aansluiten .
                Is er iets op komst is het een kleinigheidje dat hier te melden in Uitstappen .
                Het levert wel geen hits op je site , maar wel veel tevreden mensen die daardoor je site wel meer gaan bezoeken 💡

Havermanst,

in plaats van ons altijd te laten doorklikken naar je site, had je ons toch wel op voorhand kunnen verwittigen hé 🙂 )
                  Denk dat er verschillenden graag waren bij geweest.

Anoniem

Ja, erg!!!!!!! pas vandaag weet van gekregen 👿 👿 👿 👿
                    En dan nog in mjn geboorte stadje 👿 👿 👿

Mooi mooi mooi

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.