Porsche Meeting in Antwerpen 4 oktober 2015

Home Forum Porsche Uitstappen Porsche Meeting in Antwerpen 4 oktober 2015

• Maker
    Discussie

• XXX
    Deelnemer

Samen met bloedbroeder PDS eens op stap gegaan vandaag om een vaste meeting te plannen.

We zijn bij het volgende uitgekomen.
      Verzamelen op zondag 12 juli 2015 om 10:00u te Antwerpen Linkeroever Wandeldijk 1 – Plaasj Kaffee

5_foto2139_original.jpg

Waarom daar en waarom 10:00u:
      Om 10:00u is daar nog voldoende parkeerplaats. Bij goed weer kun je daar om 12:00u geen auto meer kwijt…
      We hebben gedaan gekregen dat ze een uurtje vroeger speciaal voor ons openen, dus een koffietje kan al.
      Een locatie met een mooie buitenlounge die men voor ons reserveert. Bij minder mooi weer een plekje binnen…
      Een speeltuin voor de kleintjes: zandbak – luchtkasteel – binnen ballenbad: dus de ‘pagadders’ moeten niet thuis blijven ze kunnen eens mee naar een P meeting 😮
      Als extra: op vertoon van uw P sleutel kan je een hoofdschotel aan 15,- nuttigen.
      Wat je kan bestellen aan dit voordeeltarief wordt de dag zelf aan u voorgesteld, toch leuk meegenomen als’t mooi weer is en je wil daar gelijk iets eten.

Zo, niets te reserveren, geen verplichtingen, maar als enkel wij beiden er gaan zijn dan zal ‘t hier gaan stuiven hé 🙂

Meer over Plaasj Kaffee: http://plaasjkaffee.be/

Data voor 2015 zijn geprikt op:
      zondag 12 juli
      zondag 9 augustus
      zondag 6 september
      zondag 4 oktober

3_foto2136_original.jpg

15 reacties aan het bekijken - 346 tot 360 (van in totaal 634)
      • Ik ga proberen ook af te komen op 9/8 .

HA haaa da’s waar Deepee. Ik neem het in beraad 😉

HA haaa da’s waar Deepee. Ik neem het in beraad 😉

[quote=”WimV911″ post=210464]… doen de mannen juist 9 augustus hun jaarlijkse rondrit … [/quote]

ze doen zeker nog andere ritten dit jaar, niet ? zo niet heb je een tam clubje gekozen :engeltje:
              het zou toch evengoed kunnen dat je 9/aug niet naar de club kan gaan omdat je met vakantie bent 💡

[quote=”WimV911″ post=210464]… doen de mannen juist 9 augustus hun jaarlijkse rondrit … [/quote]

ze doen zeker nog andere ritten dit jaar, niet ? zo niet heb je een tam clubje gekozen :engeltje:
                het zou toch evengoed kunnen dat je 9/aug niet naar de club kan gaan omdat je met vakantie bent 💡

Ik zit met een klein gewetensprobleem. Ik heb me lid gemaakt bij een oldtimerclub om aan een goedkope verzekering te geraken. Nu doen de mannen juist 9 augustus hun jaarlijkse rondrit !!
                  Ik kan mijns inziens moeilijk anders dan bij hun deelnemen. Voor wat hoort wat zeker

Ik zit met een klein gewetensprobleem. Ik heb me lid gemaakt bij een oldtimerclub om aan een goedkope verzekering te geraken. Nu doen de mannen juist 9 augustus hun jaarlijkse rondrit !!
                    Ik kan mijns inziens moeilijk anders dan bij hun deelnemen. Voor wat hoort wat zeker

PMmetje sturen naar McKlusky “il capo” onze webmaster en mecenas.

PMmetje sturen naar McKlusky “il capo” onze webmaster en mecenas.

!! OPROEP !! Wie o wie heeft de beschikking over die forum hebbedingen (lanyard, nummerplaathouder, sticker…) en wil op één van de volgende meetings een kofferbak verkoop houden ?

!! OPROEP !! Wie o wie heeft de beschikking over die forum hebbedingen (lanyard, nummerplaathouder, sticker…) en wil op één van de volgende meetings een kofferbak verkoop houden ?

Wim

Dat waarschijnlijk ook, maar zal dan najaar worden.

Wim

Wim

[quote=”cabrio wim” post=210028]Als het lukt ben ik er weer, en hoop dan weer eens wat met andere mensen te kunnen praten.
                                    Want heb die dag niet iedereen gehad en teveel moeten uitleggen over vragen. ;)[/quote]

lees ik tussen de regels een hint om nog eens een open deur te doen 💡

15 reacties aan het bekijken - 346 tot 360 (van in totaal 634)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.