Porsche Meeting in Antwerpen 4 oktober 2015

Home Forum Porsche Uitstappen Porsche Meeting in Antwerpen 4 oktober 2015

• Maker
    Discussie

• XXX

Samen met bloedbroeder PDS eens op stap gegaan vandaag om een vaste meeting te plannen.

We zijn bij het volgende uitgekomen.
      Verzamelen op zondag 12 juli 2015 om 10:00u te Antwerpen Linkeroever Wandeldijk 1 – Plaasj Kaffee

5_foto2139_original.jpg

Waarom daar en waarom 10:00u:
      Om 10:00u is daar nog voldoende parkeerplaats. Bij goed weer kun je daar om 12:00u geen auto meer kwijt…
      We hebben gedaan gekregen dat ze een uurtje vroeger speciaal voor ons openen, dus een koffietje kan al.
      Een locatie met een mooie buitenlounge die men voor ons reserveert. Bij minder mooi weer een plekje binnen…
      Een speeltuin voor de kleintjes: zandbak – luchtkasteel – binnen ballenbad: dus de ‘pagadders’ moeten niet thuis blijven ze kunnen eens mee naar een P meeting 😮
      Als extra: op vertoon van uw P sleutel kan je een hoofdschotel aan 15,- nuttigen.
      Wat je kan bestellen aan dit voordeeltarief wordt de dag zelf aan u voorgesteld, toch leuk meegenomen als’t mooi weer is en je wil daar gelijk iets eten.

Zo, niets te reserveren, geen verplichtingen, maar als enkel wij beiden er gaan zijn dan zal ‘t hier gaan stuiven hé 🙂

Meer over Plaasj Kaffee: http://plaasjkaffee.be/

Data voor 2015 zijn geprikt op:
      zondag 12 juli
      zondag 9 augustus
      zondag 6 september
      zondag 4 oktober

3_foto2136_original.jpg

15 reacties aan het bekijken - 376 tot 390 (van in totaal 634)
          • [hide]Het was blijkbaar weer goed in orde daar in Antwerpen … op de rekening na :mrgreen: .Over hoeveel centen spreken we hier eigenlijk?

Wel kalm aan met te vlug conclusies trekken … mensen betalen meestal niet omdat ze niet wisten wat inbegrepen zat en wat niet onwetendheid zal er wel veel mee te maken hebben! Allez mannen, los dat op. Als je het vergeten bent, dat is toch niet erg, maar steek je vinger op en laat die mannen niet in de steek. Maar als je als vrijwilliger iets gratis in mekaar steekt en je moet er dan ook nog zelf voor gaan betalen … dat is zuur en niet echt motiverend om verdere initiatieven te blijven nemen. De oplossing heb ik ook niet in mijn binnenzak, misschien de garcon gewoon zijn werk laten doen en onmiddellijk laten afrekenen, dat is wat moeilijker. Maar ons moeder zei altijd : moeilijk dat gaat ook!

BCCars : niemand gelooft je als je hier niet de lijst van die foute websites op het forum zet!!! 😉
            [/hide]

[hide]Het was blijkbaar weer goed in orde daar in Antwerpen … op de rekening na :mrgreen: .Over hoeveel centen spreken we hier eigenlijk?

Wel kalm aan met te vlug conclusies trekken … mensen betalen meestal niet omdat ze niet wisten wat inbegrepen zat en wat niet onwetendheid zal er wel veel mee te maken hebben! Allez mannen, los dat op. Als je het vergeten bent, dat is toch niet erg, maar steek je vinger op en laat die mannen niet in de steek. Maar als je als vrijwilliger iets gratis in mekaar steekt en je moet er dan ook nog zelf voor gaan betalen … dat is zuur en niet echt motiverend om verdere initiatieven te blijven nemen. De oplossing heb ik ook niet in mijn binnenzak, misschien de garcon gewoon zijn werk laten doen en onmiddellijk laten afrekenen, dat is wat moeilijker. Maar ons moeder zei altijd : moeilijk dat gaat ook!

BCCars : niemand gelooft je als je hier niet de lijst van die foute websites op het forum zet!!! 😉
              [/hide]

[quote=”deepee” post=209860]
                de forumnaam op een kaartje is idd een heel goed idee, zeker als er zo’n grote opkomst is. proficiat ook aan de initiatiefnemers !!
                nog beter wordt het als er ook nog je avatar bij op staat. zo herken ik bijv heel gemakkelijk de Pink Porsche van BCcars om maar één voorbeeld te noemen. gelukkig zijn het uitzonderingen die zowel forumnaam als avatar wijzigen in de loop der tijd.
                [/quote]

Alleen is bccars en zijn pink gevolg er niet geraakt door omstandigheden. Tot 4 uur ‘s nachts op foute websites zitten surfen, de dag erna de laat wakker, het mini-poetswerk aan de voiture nam wat langer in beslag dan gebudgetteerd en dan naar de solden met die van ons, want die moest perse nog wat pink gerief kopen … next time …

[quote=”deepee” post=209860]
                  de forumnaam op een kaartje is idd een heel goed idee, zeker als er zo’n grote opkomst is. proficiat ook aan de initiatiefnemers !!
                  nog beter wordt het als er ook nog je avatar bij op staat. zo herken ik bijv heel gemakkelijk de Pink Porsche van BCcars om maar één voorbeeld te noemen. gelukkig zijn het uitzonderingen die zowel forumnaam als avatar wijzigen in de loop der tijd.
                  [/quote]

Alleen is bccars en zijn pink gevolg er niet geraakt door omstandigheden. Tot 4 uur ‘s nachts op foute websites zitten surfen, de dag erna de laat wakker, het mini-poetswerk aan de voiture nam wat langer in beslag dan gebudgetteerd en dan naar de solden met die van ons, want die moest perse nog wat pink gerief kopen … next time …

PB

@deepee that thought crossed my mind.

PB

@deepee that thought crossed my mind.

moeten we dan op den duur de obers gaan verdenken die wat misbruik maken van het gebrek aan sociale controle bij zo’n situatie?

EDIT: of low budget gaan staan op de parking van een drive-in fast food keten met onze eigen thermoskannen :mrgreen: :happy:

moeten we dan op den duur de obers gaan verdenken die wat misbruik maken van het gebrek aan sociale controle bij zo’n situatie?

EDIT: of low budget gaan staan op de parking van een drive-in fast food keten met onze eigen thermoskannen :mrgreen: :happy:

Wim

@deepee, ik heb nog nooit anders meegemaakt op een treffen of rit die ik georganiseerd heb.
                            Achteraf altijd bijbetalen, en zelfs bij mijn laatste Triumph Stag meeting mocht ik na afloop bijna 200,00 gulden, dus ongeveer 90 € natikken.
                            Bij mijn Cars en Coffee in Hulst toen was het 25 euro.

Wim

@deepee, ik heb nog nooit anders meegemaakt op een treffen of rit die ik georganiseerd heb.
                              Achteraf altijd bijbetalen, en zelfs bij mijn laatste Triumph Stag meeting mocht ik na afloop bijna 200,00 gulden, dus ongeveer 90 € natikken.
                              Bij mijn Cars en Coffee in Hulst toen was het 25 euro.

ik had familiale verplichtingen en kon/kan er hier (en de volgende keren) niet bij zijn. maar het vertier daar was vergelijkbare kwalitijd.

in Paal is er ook met één rekening per tafel gewerkt. zo heb je geen tekorten maar wel het enorme nadeel dat je niet snel geneigd bent om van groepje te switchen voor een babbel. mij lijkt het best om alles op één tafelnummer in de kassa te zetten en ieder koppel een kaartje geven waarop de garcon of jijzelf schrijft wat je geconsumeerd hebt om dat af te rekenen bij vertrek. EN op deze manier kon bijv. cabriowim gemakkelijk getrakteerd worden op een frisse Palm voor al z’n gratis tips en tricks die hij hier op het forum schrijft. vervangend schaamrood kwam bij me op toen ik het verhaal las van de eindrekening.

ik had familiale verplichtingen en kon/kan er hier (en de volgende keren) niet bij zijn. maar het vertier daar was vergelijkbare kwalitijd.

in Paal is er ook met één rekening per tafel gewerkt. zo heb je geen tekorten maar wel het enorme nadeel dat je niet snel geneigd bent om van groepje te switchen voor een babbel. mij lijkt het best om alles op één tafelnummer in de kassa te zetten en ieder koppel een kaartje geven waarop de garcon of jijzelf schrijft wat je geconsumeerd hebt om dat af te rekenen bij vertrek. EN op deze manier kon bijv. cabriowim gemakkelijk getrakteerd worden op een frisse Palm voor al z’n gratis tips en tricks die hij hier op het forum schrijft. vervangend schaamrood kwam bij me op toen ik het verhaal las van de eindrekening.

Bedankt aan iedereen voor de geweldige opkomst .
                                    Misschien toch eens werk van maken om badges te maken tegen de volgende editie zie voorbeeld .
                                    boxsterwalter.png
                                    En zoals het hoort netjes onze rekening betaald ook de koffie van S”morgens

15 reacties aan het bekijken - 376 tot 390 (van in totaal 634)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.