Porsche Meeting in Antwerpen 4 oktober 2015

Home Forum Porsche Uitstappen Porsche Meeting in Antwerpen 4 oktober 2015

• Maker
    Discussie

• XXX

Samen met bloedbroeder PDS eens op stap gegaan vandaag om een vaste meeting te plannen.

We zijn bij het volgende uitgekomen.
      Verzamelen op zondag 12 juli 2015 om 10:00u te Antwerpen Linkeroever Wandeldijk 1 – Plaasj Kaffee

5_foto2139_original.jpg

Waarom daar en waarom 10:00u:
      Om 10:00u is daar nog voldoende parkeerplaats. Bij goed weer kun je daar om 12:00u geen auto meer kwijt…
      We hebben gedaan gekregen dat ze een uurtje vroeger speciaal voor ons openen, dus een koffietje kan al.
      Een locatie met een mooie buitenlounge die men voor ons reserveert. Bij minder mooi weer een plekje binnen…
      Een speeltuin voor de kleintjes: zandbak – luchtkasteel – binnen ballenbad: dus de ‘pagadders’ moeten niet thuis blijven ze kunnen eens mee naar een P meeting 😮
      Als extra: op vertoon van uw P sleutel kan je een hoofdschotel aan 15,- nuttigen.
      Wat je kan bestellen aan dit voordeeltarief wordt de dag zelf aan u voorgesteld, toch leuk meegenomen als’t mooi weer is en je wil daar gelijk iets eten.

Zo, niets te reserveren, geen verplichtingen, maar als enkel wij beiden er gaan zijn dan zal ‘t hier gaan stuiven hé 🙂

Meer over Plaasj Kaffee: http://plaasjkaffee.be/

Data voor 2015 zijn geprikt op:
      zondag 12 juli
      zondag 9 augustus
      zondag 6 september
      zondag 4 oktober

3_foto2136_original.jpg

15 reacties aan het bekijken - 391 tot 405 (van in totaal 634)
      • Bedankt aan iedereen voor de geweldige opkomst .
        Misschien toch eens werk van maken om badges te maken tegen de volgende editie zie voorbeeld .
        boxsterwalter.png
        En zoals het hoort netjes onze rekening betaald ook de koffie van S”morgens

Bedankt aan iedereen voor de geweldige opkomst .
          Misschien toch eens werk van maken om badges te maken tegen de volgende editie zie voorbeeld .
          boxsterwalter.png
          En zoals het hoort netjes onze rekening betaald ook de koffie van S”morgens

Ive

9 augustus ben ik alweer van de partij, helaas weer werken die namiddag.
            Dus etentje zit er weer niet in deze keer. 🙁

Ive

9 augustus ben ik alweer van de partij, helaas weer werken die namiddag.
              Dus etentje zit er weer niet in deze keer. 🙁

Ive

[quote=”PDS” post=209785][quote=”terrum” post=209781]hopelijk heeft iedereen netjes zijn drinken gaan afrekenen anders zal de laatste nogal een rekening gekregen hebben[/quote]

Inderdaad, die eindrekening hebben Drip en ik nog mogen ontvangen ! :what:

Er zijn er best wel wat die hun drinken dus niet hebben afgerekend …. Volgende keer zullen we hier wel iets aan moeten veranderen !

Voor alle duidelijkheid, de koffies buiten waren NIET gratis, deze hadden uiteraard ook gewoon moeten worden betaald !!!!

Verder was het inderdaad een zéér geslaagde editie ! Op naar de volgende op 9 augustus :drink:[/quote]

Jammer om dit te lezen PDS, Ikzelf heb geen koffie of andere drank aangenomen, omdat ik al op voorhand wist dat ik maar een uurtje zou blijven en omdat ieder logisch denkende mens weet dat deze op één of ander manier afgerekend dienen te worden.
                Ik wist ook niet aan wie? of in Plage Caffée zelf? Of hoeveel? Vandaar dat ik er gewoon ben af gebleven.

Hopelijk lezen meer aanwezigen deze opmerking en valt hun “euro” en dat ze dan de beleefdheid hebben om je volgende keer de achterstallige koffie weer te betalen.
                Want één koffie is niks, twee ook niet, maar enkele dienbladen vol kunnen wel oplopen vrees ik.

Volgende keer mss met de uitbater afspreken om met bonnetjes of zo te werken? Die we dan mss op voorhand kunnen aankopen? Is maar een idee

Verder héé éééél geslaagde meet

Ive

[quote=”PDS” post=209785][quote=”terrum” post=209781]hopelijk heeft iedereen netjes zijn drinken gaan afrekenen anders zal de laatste nogal een rekening gekregen hebben[/quote]

Inderdaad, die eindrekening hebben Drip en ik nog mogen ontvangen ! :what:

Er zijn er best wel wat die hun drinken dus niet hebben afgerekend …. Volgende keer zullen we hier wel iets aan moeten veranderen !

Voor alle duidelijkheid, de koffies buiten waren NIET gratis, deze hadden uiteraard ook gewoon moeten worden betaald !!!!

Verder was het inderdaad een zéér geslaagde editie ! Op naar de volgende op 9 augustus :drink:[/quote]

Jammer om dit te lezen PDS, Ikzelf heb geen koffie of andere drank aangenomen, omdat ik al op voorhand wist dat ik maar een uurtje zou blijven en omdat ieder logisch denkende mens weet dat deze op één of ander manier afgerekend dienen te worden.
                  Ik wist ook niet aan wie? of in Plage Caffée zelf? Of hoeveel? Vandaar dat ik er gewoon ben af gebleven.

Hopelijk lezen meer aanwezigen deze opmerking en valt hun “euro” en dat ze dan de beleefdheid hebben om je volgende keer de achterstallige koffie weer te betalen.
                  Want één koffie is niks, twee ook niet, maar enkele dienbladen vol kunnen wel oplopen vrees ik.

Volgende keer mss met de uitbater afspreken om met bonnetjes of zo te werken? Die we dan mss op voorhand kunnen aankopen? Is maar een idee

Verder héé éééél geslaagde meet

Thanks drip en pds, vond het super, echt voor herhaling vatbaar!
                    Weer toffe gesprekken gehad en nieuwe mensen leren kennen.
                    Volgende keer met het dakje open :driver:
                    Mijn copiloot heeft ook de drankjes netjes betaald :drink:

Volgende keer ben ik zeker terug van de partij

Thanks drip en pds, vond het super, echt voor herhaling vatbaar!
                      Weer toffe gesprekken gehad en nieuwe mensen leren kennen.
                      Volgende keer met het dakje open :driver:
                      Mijn copiloot heeft ook de drankjes netjes betaald :drink:

Volgende keer ben ik zeker terug van de partij

Btw Peter, schitterende nieuwe avatar van je fresh repainted P :applaus:

drip.jpg

Btw Peter, schitterende nieuwe avatar van je fresh repainted P :applaus:

drip.jpg

Voor de 1ste keer ook is even langs gekomen. Rustig sfeertje. Perfect voor een zondag.
                            Ook hier alle drankjes mooi zelf betaald.

G.

Voor de 1ste keer ook is even langs gekomen. Rustig sfeertje. Perfect voor een zondag.
                              Ook hier alle drankjes mooi zelf betaald.

G.

F

Hij kreeg waarschijnlijk het papier niet goed in zijne ‘ambachtelijke’ printer :mrgreen:

F

Hij kreeg waarschijnlijk het papier niet goed in zijne ‘ambachtelijke’ printer :mrgreen:

XXX

Hey Ken, volgende data staan in de eerste post:
                                    [i]Data voor 2015 zijn geprikt op:
                                    zondag 12 juli
                                    zondag 9 augustus
                                    zondag 6 september
                                    zondag 4 oktober[/i]

Inderdaad het naamkaartje van Bompa Lawaai AKA BoxterWalter, was een goede tip.
                                    Werken we aan voor volgende keer.
                                    Walter was wel zo eerlijk om te zeggen dat hij er 2 uurtjes aan gewerkt had. Ik had er een foto van moeten nemen :happy:

15 reacties aan het bekijken - 391 tot 405 (van in totaal 634)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.