Porsche Meeting in Antwerpen 4 oktober 2015

Home Forum Porsche Uitstappen Porsche Meeting in Antwerpen 4 oktober 2015

• Maker
    Discussie

• XXX

Samen met bloedbroeder PDS eens op stap gegaan vandaag om een vaste meeting te plannen.

We zijn bij het volgende uitgekomen.
      Verzamelen op zondag 12 juli 2015 om 10:00u te Antwerpen Linkeroever Wandeldijk 1 – Plaasj Kaffee

5_foto2139_original.jpg

Waarom daar en waarom 10:00u:
      Om 10:00u is daar nog voldoende parkeerplaats. Bij goed weer kun je daar om 12:00u geen auto meer kwijt…
      We hebben gedaan gekregen dat ze een uurtje vroeger speciaal voor ons openen, dus een koffietje kan al.
      Een locatie met een mooie buitenlounge die men voor ons reserveert. Bij minder mooi weer een plekje binnen…
      Een speeltuin voor de kleintjes: zandbak – luchtkasteel – binnen ballenbad: dus de ‘pagadders’ moeten niet thuis blijven ze kunnen eens mee naar een P meeting 😮
      Als extra: op vertoon van uw P sleutel kan je een hoofdschotel aan 15,- nuttigen.
      Wat je kan bestellen aan dit voordeeltarief wordt de dag zelf aan u voorgesteld, toch leuk meegenomen als’t mooi weer is en je wil daar gelijk iets eten.

Zo, niets te reserveren, geen verplichtingen, maar als enkel wij beiden er gaan zijn dan zal ‘t hier gaan stuiven hé 🙂

Meer over Plaasj Kaffee: http://plaasjkaffee.be/

Data voor 2015 zijn geprikt op:
      zondag 12 juli
      zondag 9 augustus
      zondag 6 september
      zondag 4 oktober

3_foto2136_original.jpg

15 reacties aan het bekijken - 586 tot 600 (van in totaal 634)
      • Aanwezig 🙂

XXX

Tof, voor de eerste editie lijken er al wat Porsches te verzamelen.
          Feestjes, werk, vieringen,… geen erg als je er nu niet bij kan zijn, er volgen er nog :up:

XXX

Tof, voor de eerste editie lijken er al wat Porsches te verzamelen.
            Feestjes, werk, vieringen,… geen erg als je er nu niet bij kan zijn, er volgen er nog :up:

Aanwezig 😀

Aanwezig 😀

Ik zou ook wel eens willen afkomen, maar is dan onze 35° huwelijksverjaardag :loser: :loser: :what: :what: :bounce: :bounce:

[quote=”PDS” post=209017]Inderdaad :engeltje:

Olaf: kom je ook den 12de ? :drink: [/quote]

Helaas – heb dan verplichtingen m.b.t. m’n werk 😐

Maar wellicht zie ik jullie een week later – op de Zondag – te Luik

zoiets dus 💡

[quote=”bccars” post=208984]Ik niet. Was bijna overstag omdat skylimit relatief betaalbaar is tov de concurrentie. Maar nu met dat accident is het weer een eye opener. Toch maar voor de duurdere en wat strengere organisaties kiezen op Francorchamps ![/quote]

Off topic, maar soit : heb indertijd ook nog wat trackdays gedaan met m’n Lotus(sen), met de Noble en met de Porsche : leuk, maar te riskant naar mijn mening ; uiteindelijk heb ik mij recent een 2-takt DD2 (2 versnellingen) kart aangeschaft om oa in Genk te gaan karten : 2 cm boven de grond aan 130-135 km/u top, veel intenser kan het niet 🙂 ! En veeeeeeeeele malen veiliger 🙂 !

Ik was een van de leerlingen woensdag. Zonder verder te gaan in details is de driver die maakt of de cursus goed is of niet. Heb deelnemers gezien die na 10 ronden nog geen lijn konden houden en die in paniek schieten als ze dan langs alle kanten worden ingehaald. Ik vond het een goede instap en Zolder zeker een mooi technisch parkoer om de eerste stappen te zetten.

@ bbcars , de Walter kijkt altijd zo kwaad naar mij 😆
                            Das maar een gedacht , zal het zondag in zolder goed maken :happy:

Ik zal een zwarte lanyard dragen met witte porsche letters. Degenen die dan een babbeltje willen doen kunnen me herkennen, degenen die me niet kunnen uitstaan kunnen dan in een grote boog om me heen !

Maar nu met dat accident is het weer een eye opener

Oeps welk accident, heb daar precies nog niets van gehoord 😐

Als het lukt gaan wij zondag een kijkje nemen 😀

Tuurlijk gebeuren er daar ook accidenten, maar ik acht de kans daar toch kleiner.

Ik geef grif toe dat de indruk die ik daarvan heb misschien verkeerd is.
                                  Ghost vertelde me eigenlijk dat ik Skylimit en Zolder veel te zwartgallig zag. Verhaal van PDS is identiek zeer positief.
                                  Maar dan gebeurt dat accident weer.
                                  Dan hoor ik van iemand die dicht bij me staat die daar meereed gisteren, dat het circuit te mickey mouse is, niet plezant, dat het uitgekaste bakskes zijn, gechauffeerd door zottekes, en dat hij daar nooit nog zal meedoen. Dan hoor ik ook viavia van een insider van skylimit dat de organisatie zich focust op maximale revenue en dat de opleidingen niks meer voorstellen.

Ik krijg dus heel conflicterende info. En vermits ik van nature een schijtluis ben weet ik niet van wat hout pijlen maken.

Afin, we gaan dat zondag zien. Ik ga kijken, PDS en Vankerkhove gaan vlammen, en zonder accidenten zodat we nadien nog een pintje kunnen gaan drinken en met plezier kunnen napraten over een mooie dag. Ik zal zien hoe het spektakel zich ontvouwt. Als het inderdaad een race is van krotbakken met getikte piloten, en om de haverklap offs of erger nog accidenten, dan weet ik genoeg voor mezelf ! Een schijtluis als ik hoort daar dan niet thuis …

PDS

Inderdaad :engeltje:

olaf: kom je ook den 12de ? :drink:

15 reacties aan het bekijken - 586 tot 600 (van in totaal 634)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.