Porsche Meeting in Antwerpen 4 oktober 2015

Home Forum Porsche Uitstappen Porsche Meeting in Antwerpen 4 oktober 2015

• Maker
    Discussie

• XXX

Samen met bloedbroeder PDS eens op stap gegaan vandaag om een vaste meeting te plannen.

We zijn bij het volgende uitgekomen.
      Verzamelen op zondag 12 juli 2015 om 10:00u te Antwerpen Linkeroever Wandeldijk 1 – Plaasj Kaffee

5_foto2139_original.jpg

Waarom daar en waarom 10:00u:
      Om 10:00u is daar nog voldoende parkeerplaats. Bij goed weer kun je daar om 12:00u geen auto meer kwijt…
      We hebben gedaan gekregen dat ze een uurtje vroeger speciaal voor ons openen, dus een koffietje kan al.
      Een locatie met een mooie buitenlounge die men voor ons reserveert. Bij minder mooi weer een plekje binnen…
      Een speeltuin voor de kleintjes: zandbak – luchtkasteel – binnen ballenbad: dus de ‘pagadders’ moeten niet thuis blijven ze kunnen eens mee naar een P meeting 😮
      Als extra: op vertoon van uw P sleutel kan je een hoofdschotel aan 15,- nuttigen.
      Wat je kan bestellen aan dit voordeeltarief wordt de dag zelf aan u voorgesteld, toch leuk meegenomen als’t mooi weer is en je wil daar gelijk iets eten.

Zo, niets te reserveren, geen verplichtingen, maar als enkel wij beiden er gaan zijn dan zal ‘t hier gaan stuiven hé 🙂

Meer over Plaasj Kaffee: http://plaasjkaffee.be/

Data voor 2015 zijn geprikt op:
      zondag 12 juli
      zondag 9 augustus
      zondag 6 september
      zondag 4 oktober

3_foto2136_original.jpg

15 reacties aan het bekijken - 616 tot 630 (van in totaal 634)
      • [quote=”koenc” post=208170]hmmm, is 1240 km te ver om eens over en weer te komen 🙂 🙂
        9 augustus staat al in mijn agenda genoteerd!

veel plezier![/quote]

excuses excuses Koen 🙂 🙂 🙂 (ik ga nog eens met de klak rondgaan om die icoontjes bij te kunnen kopen denk ik)

Als alles gaat zoals gepland ben ik er ook op 9 augustus.

Tof initiatief mannen.

De data zijn genoteerd en we gaan zeker enkele keren afkomen.

Tof initiatief!

Wim

Gaat wel goedkoper als ik het hier zo zie, en een datum prikken dat voor iedereen lukt zal jammer genoeg nooit gaan.
              Krijg ik met mijn kleine familie nog niet voor elkaar 😉

Ik zet dit ook in mijn agenda , dit moet wel lukken op die datum . Zal tof worden bij goed weer .

F

Top initiatief. Ik tracht er deze keer eens bij te zijn.

12 juliis al bezet en de 9de augustus ben ik op verlof, maar 6 September zet ik alvast in mijn agenda!

[hide]geweldig initiatief heren !!
                      alleen hebben de goden die vandaag aan de knoppen van het weer draaiden, blijkbaar ook die datums mee geprikt.
                      maar … oktober staat geboekt.[/hide]

Drip en PDS hebben het weer geflikt ! Top mannen !
                        Ik ga zeker proberen om er alvast de 12de te zijn……..

Helaas altijd werken op zondagvoormiddag!

Staat genoteerd

[hide]Voor mij lukt geen enkele datum
                              Telkens werken met nachtshift[/hide]

Knap initiatief ! Ga morgen in de agenda zien of die dag nog vrij is …

Staat genoteerd in de agenda .

PDS

Voila mannen ! Laten we daar een toffe bijeenkomst van maken.

Als je een beetje op tijd komt kunnen we zelfs alle Porsche daar mooi bij elkaar kwijt 🙂

15 reacties aan het bekijken - 616 tot 630 (van in totaal 634)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.