Porsche Meeting Peer – donderdag 04 juli 2019 vanaf 18u00

Home Forum Porsche Uitstappen Porsche Meeting Peer – donderdag 04 juli 2019 vanaf 18u00

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
    • Zal een onwetende zijn geweest (of instructies gekregen van een om etende), maar gaat om de passie.
      Daarom zoals een ware Porsche-guru ooit zei: Heer, vergeef het hen, want ze weten niet beter.
      PS. Mijn 72er staat ook nog op gewone plaat… Denk toch dat dit reeds ‘classic’ is

Al goed dat ik dan ni ben gekomen ik heb ook geen O plaat
        Als ze zou gaan beginnen, dat is als on Brussel dan O wel gewone plaat niet en toch beide oldtimer

Ben er ook geweest gisteravond.

Mocht met de 964 echter niet het afgesloten gedeelte binnen wegens geen o-plaat.

Stonden nochtans ook enkele 993 met dagelijkse platen.:what: :what: :think:

stond weer heel wat Porsche geweld bij mekaar, en dan ook weer enkele forumleden gezien zoals carbonman, Peter en Taffy…, en het ijsje was ook weer niet weg te denken in dat stralend weer :first: :drink: :popcorn:

[quote=”carbonman” post=277282]zijn recente 911’s ook welkom?[/quote]
              Ik denk het wel, alles met het P-embleem is welkom.
              Vorig jaar toch ook recente modellen gespot in de zijstraten van Peer.
              De echte oldie’s worden samen gezet op het marktplein.
              Het weer zit in elk geval mee :up:

zijn recente 911’s ook welkom?

ik ga er proberen te geraken vanavond…. :up:

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.