Porsche Meeting Peer – donderdag 05 07 18 vnf 18u00

Home Forum Porsche Uitstappen Porsche Meeting Peer – donderdag 05 07 18 vnf 18u00

• Maker
    Discussie

• deepee
    Deelnemer

Iemand die de buurt daar kent en weet waar we vooraf in groep kunnen afspreken?
      geïnteresseerden klikken HIER op de rode knop “registreer”

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
      • “alleen de oldies mogen binnen”

Mooie fotookes Peter, maaruh …

O ja, behoren de 964’jes inmiddels officieel tot de Oldies?

Dat klinkt uitnodigend!

+ 1 :up: :up: :up: :up:

:up: :up: :up: :up:

thx4sharing :up:

Met enige vertraging werd het fotoalbum aangevuld.
                Een paar sfeerbeelden
                All credits voor mijn oudste zoon die de nummerplaten heeft uitgeblankt(lees: uitgezwart 😉 en de foto’s van een PF-logo’tje heeft voorzien.
                Veel kijk plezier, mss zitten er wel exemplaren van forum-leden tussen.

dan bekijken ze het maar in Peer, ga ik wel naar de karting in Genk..

En voor degenen die na de meeting in Peer nog willen afzakken om te komen supporteren voor Team Porscheforum op karting Genk, wees welkom, de race duurt tot 22u 🙂

Voor de snelle beslisser
                      Ik heb nog wat oudjes te koop hé :happydance:

[quote=”Rollie” post=269385]ook “niet” oldtimers welkom?[/quote]
                        Vorig jaar altans niet Rollie, alleen de oldies mogen binnen, de newbe’s mogen ergens buiten de dorpskern parkeren…. :bounce:

geen idee…

ook “niet” oldtimers welkom?

ik ga proberen te gaan, hangt nog van het werk af…

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.