Porsche meets Waregem

Home Forum Porsche Uitstappen Porsche meets Waregem

• Maker
    Discussie
  • Ik weet niet of er nog mensen zijn van dit forum die gisteren mee hebben gedaan in Waregem, maar het was in ieder geval wel de moeite, met het maximaal (50) toegelaten porsches kregen we wel een pracht van een rondrit, een perfekt roadbook gekoppeld aan mooie locaties voor de middag en s’avonds , en ten slot nog tientallen waardevolle prijzen te winnen , wat mij wel opviel is dat er geen enkele 924, 928, 944, en 968 ingeschreven was !!!, groetjes Dany

2 reacties aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
    • Vanwege dubbele post even een slotje hierop.
      Gaat [size=150:3ifmgrjq]HIER[/size] verder 😉

[quote=”Porscheliefhebber”:32q71oxd]Ik weet niet of er nog mensen zijn van dit forum die gisteren mee hebben gedaan in Waregem, maar het was in ieder geval wel de moeite, met het maximaal (50) toegelaten porsches kregen we wel een pracht van een rondrit, een perfekt roadbook gekoppeld aan mooie locaties voor de middag en s’avonds , en ten slot nog tientallen waardevolle prijzen te winnen , wat mij wel opviel is dat er geen enkele 924, 928, 944, en 968 ingeschreven was !!!, groetjes Dany[/quote]

Beste,

heb deze rit ook meegereden en kan alleen maar beamen dat het een prachtige & fantastische rit was. Organisatie was perfect, goede roadbook, prachtige locaties. Top !
        Volgend jaar ben ik zeker terug van de partij.

groeten
        Johan

2 reacties aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.