Porsche miniaturen te koop.

Home Forum Porsche miniatuur Porsche miniaturen te koop.

• Maker
    Discussie

• ken

enkele GT-Spirit modellen 1/18 – te koop

Porsche 964 Carrera RS 3.8:
      gelimiteerd op 1500 stuks

Porsche 964 speedster 1992

Porsche 911 2.7 (1974):
      gelimiteerd op 1000 stuks

Porsche 911 Carrera 3.2 Club Sport:
      [img]http://www.miniatuur4sale.be/962-large_default/porsche-911-carrera-32-club-sport-.jpg

Porsche 997 Speedster:
      gelimiteerd op 2000 stuks

Porsche 991 Carrera S:
      gelimiteerd op 3000 stuks

vraag uw forumprijs via PM of via mail.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 23)
    • ken

Porsche 356A speedster Steve McQueen Autoart 1/18

forumprijs ➡ 124,90€

ken

Porsche 991 Turbo S (agate gray metallic)
          Van Minichamps – 1/18 – Porsche museum verpakking

forumprijs ➡ 99,50€

ken

Porsche 991 Turbo S (agate gray metallic)
            Van Minichamps – 1/18 – Porsche museum verpakking

forumprijs ➡ 99,50€

ken

Dievn schuco lijken idd heeel hard op die van exoto.
              Ik heb ze nog niet naast elkaar gezet, zelf heb ik een hele reeks van exoto. Op het eerste zicht zijn er enkele kleine verschillen. Blijft natuurlijk een prachtig model al zeg ik hetzelf 🙂

ken

Dievn schuco lijken idd heeel hard op die van exoto.
                Ik heb ze nog niet naast elkaar gezet, zelf heb ik een hele reeks van exoto. Op het eerste zicht zijn er enkele kleine verschillen. Blijft natuurlijk een prachtig model al zeg ik hetzelf 🙂

Die 934’s lijken heel hard op de Exoto’s. Ik heb zo een witte Exoto 934. Heb je ze al eens naast elkaar gezien? Is het een volledig nieuw model of hebben ze de matrijzen verkocht?

Die 934’s lijken heel hard op de Exoto’s. Ik heb zo een witte Exoto 934. Heb je ze al eens naast elkaar gezien? Is het een volledig nieuw model of hebben ze de matrijzen verkocht?

ken

Porsche 911 RSR grand prix wit – Schuco – 1/18
                      Gelimiteerde versie van 1000 stuks

forumprijs –> 168,50€

ken

Porsche 911 RSR grand prix wit – Schuco – 1/18
                        Gelimiteerde versie van 1000 stuks

forumprijs –> 168,50€

ken

Porsche CAYENNE GTS 2013 (olive green)
                          Gelimiteerde versie van 1500 stuks !!!

forumprijs –> 85€

ken

Porsche 934 RSR nr 9 Vaillant (B. Wollek) van Schuco op schaal 1/18
                            gelimiteerde versie van 1500 stuks

Porsche 934 RSR nr.GT53 Jagermeister (H. Kellener) 1976 ook van Schuco en ook op schaal 1/18 😉
                            gelimiteerde versie van 2000 stuks

forumprijs per stuk ➡ 163,50

ken

np Wim 😉

nog enkele re-entries en enkele nieuwtjes

Porsche 993 Carrera RS clubsport 1995 (re-entry)
                              forumprijs ➡ 85,00€

Porsche 991 Carrera 4S 2012 (1000 stuks)
                              forumprijs ➡ 85,00€

Porsche Boxster Spyder (1500 stuks)
                              forumprijs ➡ 85,00€

Wim

Bedankt Ken voor de aanpassing :up:

ken

hey Targaboy,

die van GT-Spirit zijn idd gelimiteerd en blijkbaar stijgen de prijzen snel, zelfs bij de groothandelaars

natuurlijk is de kwaliteit er ook op vooruit gegaan op al die jaren
                                  de resin modellen gaan idd niet open, maar hoeveel keer doe je die modellen echt open? zelf doe ik ze zelden open, natuurlijk is het wel leuk om de motor te zien ‘zitten’ of de koffer, bij CMC is de afwerkingsgraad echt hoog! natuurlijk betaal je dat ook wel.

als ik een UT model vergelijk met een GT-Spirit, dan is GT-Spirit toch beter afgewerkt, natuurlijk is de prijs wel iets hoger, maar je krijgt meer voor je geld GT-Spirit heeft ongeveer 70 stuks per wagen terwijl dat UT toch lager ligt.
                                  Autoart is momenteel rond de 150 stuks, terwijl het vroeger rond de 80stuks was.

ken

bedankt Wim om alles samen te zetten, is idd overzichtelijker 😉
                                    ok sorry dat wist ik niet, ik zal hieronder de forumprijzen vermelden:

-Porsche 964 Carrera RS 3.8 forumprijs ➡ 92,50 Euro
                                    -Porsche 964 speedster 1992 forumprijs ➡ 92,50 Euro
                                    -Porsche 911 2.7 (1974): forumprijs ➡ 85,00 Euro
                                    -Porsche 911 Carrera 3.2 Club Sport: forumprijs ➡ 89,50 Euro
                                    -Porsche 991 Carrera S: forumprijs ➡ 92,50 Euro
                                    -Porsche 997 Speedster forumprijs ➡ 92,50 Euro
                                    -Porsche 991 Carrera S met aerokit cup forumprijs ➡ 85,00 Euro
                                    -Porsche 356 Carrera S 1962 forumprijs ➡ 87,50 Euro
                                    -Porsche 997 GT3 RS 4.0 blauw forumprijs ➡ 126,50 Euro
                                    -Porsche 997 GT3 RS 4.0 zwart forumprijs ➡ 126,50 Euro
                                    -Porsche 964 Turbo S forumprijs ➡ 89,50 Euro

tot zoals deze voorraad strekt natuurlijk

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 23)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.