Porsche Museum

Home Forum Porsche Uitstappen Porsche Museum

• Maker
    Discussie

• Cab2S
    Deelnemer

Aangezien ik niet mee kan volgende week (winkel is open hé op zaterdag), ben ik afgelopen weekend naar de Nordschleife en het Porschemuseum geweest. In één woord: SUPER !!! Ik had persoonlijk nog meer wagens verwacht, maar ‘t is echt wel de moeite. Hier een kleine impressie:

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
      • wat me nog meer verbaasde een 911 speedster
        wel een 964 maar de echte the works !!! niet te zien
        laat staan idd turbos zijn er
        maar targas ?
        enkel de blauwe 911 van 73
        maar de evolutie vand e targa niet te zien me dunkt tevens
        belangrijk voor porsche geweest ❓

er staat wel een blauwe 968 cabrio met 58km 😉
          Maar idd dat was me ook opgevallen dat er niet meer speciale staan, vb 993RS, 964 trubo 3.6S, 993 turboS, ect.
          Zo van die dingen had ik wel liever zien staan in het museum. Daarvoor moeten we het doen met evenementen zoals PDF, saint-tropez, …

Museum is zeker de moeite waard en niet te vergelijken met het beperkte aanbod van vroeger (meestal tesamen gezien met fabrieksbezoek).

Ik had wel wat schrik dat er niet veel voertuigen zouden staan maar de architectuur van het museum zorgt ervoor dat de wagens over 3 halve niveaus verspreid staan. Wij hebben er 3u rondgelopen en konden nog niet alles lezen en beluisteren op die tijd, dat zal denk ik nog een uurtje (of zelfs 2) meer in beslag nemen, nu de prijs voor een bezoek is zo goedkoop dat je makkelijk paar keer opnieuw kan langsgaan als je in de buurt bent 😉 .

Wat ik wel jammer vond is dat ze wel elk model 911 turbo hadden maar ik had ook wel graag elk model cabrio en coupe gezien, GT2s (en ook een 968) heb ik bij mijn weten nergens gezien, maar zo kunnen ze het aanbod al eens aanpassen natuurlijk. Het mercedes museum is gigantisch maar het porschemuseum is helemaal niet klein in vergelijking daarmee hoor 🙂

[quote=”reys”:2gpvu1u7]Pascal, raar hé dat iemand naar stilstaande auto’s gaat kijken die hij wel al ergens rijdend heeft tegengekomen,( op enkelen na dan) 😀 D D D
              Moet er toch ook eens langs, ooit het vorige museum bezocht samen met ‘t fabriek lang lang leden!
              Ook hier winkeltje open en klanten bezoeken op zaterdag 🙁 , anders zeker ingeschreven voor de “Rufi trip”![/quote]

😉 Tja, … 😆 😉

denk toch wel dat je meer of een paar van de auto’s in het museum niet hebt zien rondrijden.
                Is echt de moeite!

Anoniem

Pascal, raar hé dat iemand naar stilstaande auto’s gaat kijken die hij wel al ergens rijdend heeft tegengekomen,( op enkelen na dan) 😀 D D D
                  Moet er toch ook eens langs, ooit het vorige museum bezocht samen met ‘t fabriek lang lang leden!
                  Ook hier winkeltje open en klanten bezoeken op zaterdag 🙁 , anders zeker ingeschreven voor de “Rufi trip”!

PT

afbeeldingen worden niet weergegeven 😥

raar, ik zie men eigen foto’s, jullie niet dus ??

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.