porsche museum

Home Forum Porsche Talk porsche museum

• Maker
    Discussie

• van eycken
    Deelnemer

heeft er iemand van jullie al eens naar de porsche museum geweest 😉
      indien ja ,weet je van een goed hotel met garage?

straffen

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 25)
      • Straffen stuur maar een pm .

PB

Enjoy de rit naar daar. :driver:

Eind juli of 2de helft augustus stel ik voor om te gaan: 28 juli of 18 augustus. Zaterdagavond vertrekken en naar keuze tot zondagavond of maandag blijven. Boeken kan tot een paar dagen voor vertrek.
            Wie gaat mee ?

ja we zijn er uit. :relaxman:

vandaag de boeking gedaan om naar het “porsche museum ” te gaan kijken.

meer details kan ik u met een persoonlijk bericht zenden.
              enkel dit het is in jullie 2012

Voor mij gelijk maar ga mee 😀

+1 pascal!

september zou nog lukken 50% voor 2012
                    in 2013 zou het beter zijn.

nu de meerderheid wint en zal me aan passen :applaus:

dus +3

Pascal + 1

@porsche914orange: het was telkens ACHAT hotel Zuffenhausen dat we deden.
                        Basic maar goed hotelletje mét ondergrondse parking.

Ik zou heel graag augustus of ten laatste september nog eens gaan. Vertrekken zaterdagavond (na sluitingsuur) en zondag op ‘t gemak museum en … Zondagavond of maandagochtend retour.

moesten we nu eens dit organiseren in november of volgend jaar jullie.
                          wat denken jullie ervan.

als we ginder zijn kan ik reeds rondkijken voor hotels aan een gunstige prijs
                          😆

ik overnacht meestal in een hotel in het centrum van Stuttgart. Buiten het Porsche Museum is er nl nog wel wat meer te beleven. Als de vrouw mee gaat, kan ze gerust een dagje doorbrengen in de winkelstraten van Stuttgart.
                            En een aanrader is ook wel het Mercedes Museum.

We wachten op iemand die initiatief neemt! :music: :mrgreen:

dat zou voor mij en familie leuk zijn :drink:

We kunnen eens een weekend daarheen “fahren” .

[quote=”Funny” post=99119]Wat mij betreft is Meilenwerk een aanrader .
                                    Al was het maar om me te vergapen aande Wiesmann wagens daar.[/quote]

Waar wachten we op? Plannen!!

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 25)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.