porsche museum

Home Forum Porsche Talk porsche museum

• Maker
    Discussie

• van eycken
    Deelnemer

heeft er iemand van jullie al eens naar de porsche museum geweest 😉
      indien ja ,weet je van een goed hotel met garage?

straffen

10 reacties aan het bekijken - 16 tot 25 (van in totaal 25)
      • Wat mij betreft is Meilenwerk een aanrader .
        Al was het maar om me te vergapen aande Wiesmann wagens daar.

Pascal4S in ikzelf zijn aan enkele keren een weekendje geweest, hotel op 200m van het museum. De naam schiet me niet binnen, Pascal…?

Ik ben al twee keer geweest .
            Laatste keer juli verleden jaar .
            Ook overnacht dichtbij , maar weet de naam van het hotel niet meer .
            Ook via Boocking.com gedaan .
            Mercedesmuseum in Stuttgart en Meilenwerk in Bobblingen meegepikt .
            Beide aanraders

voor mij ook funny
                we spreken nog eens af voor de porsche.
                volgende week begin ik hem te strippen
                zal dan een paar foto’s maken voor het dag boek

Off topic ,aangename kennismaking deze middag Hendrik .

Wij hebben enkele weken geleden geslapen in het Golden Leaf hotel. Gelegen op wandelafstand van het museum en de fabrieken. Zeker de moeite waard om ‘s avonds de motorenafdeling te bekijken. Bij daglicht kan je niets zien (spiegelglas), maar ‘s avonds… (Gelegen aan ALDI, 200 m van het hotel.
                    Ondergrondse parkeerplaats en schitterend ontbijt. Dik in orde!

http://www.expedia.nl/Stuttgart-Hotels-Golden-Leaf-Hotel-Stuttgart-Zuffenhausen.h523988.Hotelinfo

Le Meridien :applaus:

Vorig jaar nog naar het Museum geweest .
                        Stuttgart is een mooie gezellige stad .
                        Wij logeerden in Le Meridien ,midden in het centrum maar toch rustig .Er was een ondergrondse parking aan verbonden .

PB

Er zijn voldoende hotels voorhanden, van budget vriendelijk tot superduur als het moet. :mrgreen:

Zelf sorteer ik mijn hotels aan de hand van Booking.com

>> Klik Klik <<

Persoonlijk vond ik Stuttgart te industrieel ik zou er net buiten gaan overnachten. 😎

10 reacties aan het bekijken - 16 tot 25 (van in totaal 25)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.