Porsche museum

Home Forum Porsche Uitstappen Porsche museum

• Maker
    Discussie
  • Ik weet het, het is hier al eerder beschreven maar ik vind het niet terug. :engeltje: :engeltje:

Ik zou volgende week ergens het Porsche museum willen bezoeken. Heeft iemand tips om in de buurt te overnachten? t’Is juist voor één nachtje.
    Hoe lang duurt een bezoek aan het museum? Ik weet wel dat je dit zelf invuld maar toch graag een idee hoe groot het is. :driver:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 27)
    • dit was het hotel waar we overnachten.

private parking en 3 min met de metro of trein naar het centrum van stutgart of naar het museum .
      Klik

boeking gedaan bij booking.com

funny

schuim staat op mijn lippen.ogen te kort voor alles.

het is dus wel de moeite om daar eens door te wandelen.
        s’avonds gaan eten in het restaurant boven het museum.zeeeeeeeer lekker.

:relaxman:

ok blade
          dacht dat jij het was.
          geen probleem

@Straffen veel plezier daar en geef je ogen maar goed de kost aan al dat P speelgoed .

Wat betreft Classic en Youngtimer tarief daar hoef je geen kaart voor aan te vragen hoor .
            De Porsche dealers geven je 15% korting op de werkuren ,wel best altijd vermelden bij opmaak van de factuur .

[quote=”straffen” post=103912]ok iets vergeten
              iemand van jullie heeft een schaal model gevraagd ik dacht blade runner maar ben het niet zeker.
              indien de persoon dit leest:welk model en kleur’ook de schaal van de auto.
              morgen vroeg gaan we nog een kijken naar de shop.dan kan ik het mee brengen.
              ik heb nog iets ontdenk voor de classic cars.je kan een kaart aan vragen die een procent op de werkuren geeft.
              meer info volgd als il terug ben[/quote]

Ik heb niets gevraagd, ben zelf in het museum geweest een 2 weken terug.
              Toch bedankt.

ok iets vergeten
                iemand van jullie heeft een schaal model gevraagd ik dacht blade runner maar ben het niet zeker.
                indien de persoon dit leest:welk model en kleur’ook de schaal van de auto.
                morgen vroeg gaan we nog een kijken naar de shop.dan kan ik het mee brengen.
                ik heb nog iets ontdenk voor de classic cars.je kan een kaart aan vragen die een procent op de werkuren geeft.
                meer info volgd als il terug ben

dat is juist
                  ga eerst naar de winkel van het porsche museum,nadien wandel je buiten en ga recht tegen over.
                  daar kan je ook in de winkel lopen en de showroom.
                  doe als ik :sarcastisch loop gewoon door naar de garage en neem een kijkje.ik heb
                  zelf met mijn p naar nee laat staan binnen in de garage geweest.
                  de max
                  als een klein jongetje in een snoepjes winkel.
                  klap op de vuurpijl’ ik moest niets betalen :relaxman:
                  ja mijn duits is uper best
                  meer info later als jullie het wensen

Nee, maar wel in de garage er recht tegenover…

Is in het museum ook een shop van Porsche Design?

Ik heb nochthans wel een heel andere ervaring (of was het omdat ik met een Audi er was???) .
                        Ik vermoed ook dat je met die groep niet zomaar toevallig bent langsgegaan zoals wij , maar op voorhand een afspraak gemaakt hebt . En vermoedelijk nog allemaal met Porsches .
                        Dan krijg je natuurlijk andere situaties als dat je even voorbijwipt zoals ik gedaan heb , en Straffen zou doen .

Yep, en tot bij het testcircuit, zelfs foto’s genomen :relaxman:
                          Men neme een enveloppe, P schild erop is handig, onder de arm en zelfverzekerd doorlopen. Is mij al tweemaal gelukt!
                          Jullie weten dat niet van mij 😈

Dat is niet waar Koen. Gewoon je wagen parkeren op de parking en zeggen dat je naar de shop wil van Porsche Design. Ben daar al met een groep van 30 man binnen geweest en geloof me, sommigen zijn veel verder dan 20 m geraakt 😉

Als je door Security wilt weggejaagd worden , moet je daar zeker heen .
                              Ik was er verleden jaar ook op een weekdag rond deze periode .
                              Wel de eerste 991 gespot , maar toen iemand mij zag rondlopen kreeg ik al snel de security op mijn hals .
                              En ik was nog niet eens ver gewandeld (amper 20m van mijn wagen)
                              Een no go dus 😕

Mijn kortste album ooit

Meilenwerk – Stuttgart
                                Wolfgang-Brumme-Allee 55
                                71034 Böblingen
                                Tel: +49 (7031) 43 83 87 9

Nu je daar in de week bent, ga hier eens 😉

Porsche Weissach
                                Porschestraße
                                D – 71287 Weissach

Groeten,
                                Rufie.

Ligt niet in Stuttgart , maar in Bobblingen .
                                  Is een kleine 20 tot 25km verder en zeker de moeite waard .
                                  Ook het MErcedesmuseum in Stuttgart is een aanrader .

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 27)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.