Porsche Museum

Home Forum Porsche Uitstappen Porsche Museum

• Maker
    Discussie
  • Morgen richting *porsche Museum *luv enkel nog twijfels of ik met de *porsche :driver: of niet :think:
    het is toch een hele tip :engeltje:

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 70)
    • Tip: het restaurant Christophorus in het museum is zeker de moeite. Zeer lekker eten, goeie wijnkeuze (Argentijnse rode met Porsche label was een zeer goede meevaller), niet goedkoop maar toch aan te raden!

Tip: het restaurant Christophorus in het museum is zeker de moeite. Zeer lekker eten, goeie wijnkeuze (Argentijnse rode met Porsche label was een zeer goede meevaller), niet goedkoop maar toch aan te raden!

Als ik me niet vergis kan je gemakkelijk parkeren met je mobilhome aan het Stadion van Stuttgart.
          Zo kan je ook een bezoek aan het Mercedes museum meepikken.
          En volgens mij is het dan niet meer zo ver fietsen naar het Porsche museum.

Als ik me niet vergis kan je gemakkelijk parkeren met je mobilhome aan het Stadion van Stuttgart.
            Zo kan je ook een bezoek aan het Mercedes museum meepikken.
            En volgens mij is het dan niet meer zo ver fietsen naar het Porsche museum.

Onder het museum is een parking voor personenwagens. Met jouw hoogte en lengte zal dat niet lukken. Ik vond het wel handig: lift genomen en je was meteen in de ontvangstruimte.

Onder het museum is een parking voor personenwagens. Met jouw hoogte en lengte zal dat niet lukken. Ik vond het wel handig: lift genomen en je was meteen in de ontvangstruimte.

ik herinner me van mijn bezoek dat ik gemakkelijk kon parkeren in een woonwijk vlakbij het museum.
                  parkings zijn daar meestal ondergrondse of toren “Tiefgarages” dus da’s dan een probleem met +3 meter hoogte.
                  je mobiele huis ergens op een parking laten (er is een Aldi vlakbij op de Schwieberdingerstrasse) op nauwelijks 1 km van de Porschestrasse is geen probleem.

ik herinner me van mijn bezoek dat ik gemakkelijk kon parkeren in een woonwijk vlakbij het museum.
                    parkings zijn daar meestal ondergrondse of toren “Tiefgarages” dus da’s dan een probleem met +3 meter hoogte.
                    je mobiele huis ergens op een parking laten (er is een Aldi vlakbij op de Schwieberdingerstrasse) op nauwelijks 1 km van de Porschestrasse is geen probleem.

F

Bedankt voor de info.
                      We hebben de fietsen ook bij dus buiten het centrum is ook een optie. Zal er een beetje vanaf hangen hoe groot het ‘centrum’ is aangezien ik geen afgetrainde fietsatleet ben 😉

F

Bedankt voor de info.
                        We hebben de fietsen ook bij dus buiten het centrum is ook een optie. Zal er een beetje vanaf hangen hoe groot het ‘centrum’ is aangezien ik geen afgetrainde fietsatleet ben 😉

Buiten centrum parkeren en openbaar vervoer nemen?

Buiten centrum parkeren en openbaar vervoer nemen?

F

Dit topic nog eens afstoffen.
                              Iemand tips qua parkeergelegenheid om met de mobilhome naar deze musua te gaan?
                              (rekening houdend met een hoogte van 3m10 en +/- 6m).
                              P.S. Bezienswaardigheden op de rit er naartoe zijn ook altijd welkom.

F

Dit topic nog eens afstoffen.
                                Iemand tips qua parkeergelegenheid om met de mobilhome naar deze musua te gaan?
                                (rekening houdend met een hoogte van 3m10 en +/- 6m).
                                P.S. Bezienswaardigheden op de rit er naartoe zijn ook altijd welkom.

Hi bedankt bedankt bedankt voor de tips! De kans dat we er naartoe gaan eind februari is vrij groot. Voor ik definitief toezeg … zijn er nog andere forummers die gaan het weekend van 21/22 feb … het is zonder zwembroek en een verwittigd man is er … juist ja! :happydance:

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 70)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.