Porsche Museum

Home Forum Porsche Uitstappen Porsche Museum

• Maker
    Discussie
  • Morgen richting *porsche Museum *luv enkel nog twijfels of ik met de *porsche :driver: of niet :think:
    het is toch een hele tip :engeltje:

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 70)
    • SchwabenQuellen mit DORMERO Hotel Übernachtungspaket

2-Tages Wellness Package (1ÜN)
      Verbringen Sie einen erholsamen und angenehmen Aufenthalt im DORMERO Hotel Stuttgart.

Enthaltene Leistungen:
      – eine Übernachtung im Standard Doppelzimmer
      – reichhaltiges Frühstücksbuffet
      – freier Eintritt ins KANTO SPORTS
      – freier Eintritt für 2 Stunden in die SchwabenQuellen
      – 1 Fruchtcocktail an der MandalaBar der SchwabenQuellen
      – Freie Minibar und W-LAN

Schon ab 74,50 Euro p.P. im Standard-Doppelzimmer

Weitere Informationen zu diesem Arrangement erhalten Sie auf der Homepage des DORMERO Hotels Stuttgart.
      Dormero is echt wel iets voor u!

Belachelijke vraag van mijn kant … kent daar iemand een hotel met een uitgebreid welnesscentrum … Eind februari rijden wij naar Belgie en ik wil via het *porsche museum en je kan het raden, TOTMBO naar wellness, ergens onderweg.

ok, dan ga ik eens op onderzoek. badeend wil ik altijd wel meebrengen. Ik heb er eentje meegebracht van op rs fest dus ik heb er al eentje.

ken

staat ook nog op mijn agenda om eens te doen, moet gewoon super zijn om daar rond te lopen!!! een MUST DO voor iedere *porsche liefhebber :relaxman:

ik heb over zoveel jaren geleden eens de 2 museums bezocht en blij dat ik het gedaan heb is een boeiende ontdekking

Ik ga zelf graag naar Le Méridien. Goed gelegen in centrum en veilige ondergrondse parking.
                  Iets meer uit het centrum, Waldhotel. Heel leuk ook.
                  Als je het niet te duur wil, NH Ludwigsburg met parking. 10 min van museum.

Hotel Dormero is fantastisch! Als jij dan nog voor een *porsche badeend kan zorgen…..graag!

Ik ben van plan om in april ook eens een bezoekje aan het Porsche/ Mercedes museum te brengen. Kent er iemand goede hotels in de buurt met goede parking waar je met een lage Porsche kunt geraken?

DSC08154.jpg

DSC08158.jpg

DSC08166.jpg

DSC08169.jpg

DSC08184.jpg

DSC08182.jpg

Yep Spijtig dat het met MB wel de moeite is :engeltje:

DSC08039.jpg

DSC08042.jpg

DSC08051.jpg

DSC08065.jpg

DSC08077.jpg

DSC08085.jpg

DSC08093.jpg

DSC08148.jpg

Hallo,

Het Mercedesmuseum is echt wel de moeite om te doen.
                            Het *porsche museum ook ,maar daarvoor alleen naar Stuttgart rijden vindt ik dan weer niet de moeite waard.
                            Gecombineerd met het Mercmuseum is een zéér leuke uitstap. :up:

Costa

Attachments:
                            • IMG_0924_2014-08-18.jpg
                            • IMG_1151.jpg
                            PB

Zijn te lezen dat je mijn mening deelde ivm Mercedes. :coolness:

Ondertussen terug :relaxman: blij dat ik niet met de *porsche was !!! rit naar ginder 90% regen gehad 60km/h op sommige stukken in veeeeel werken met smalle rijstroken :wtf:
                                *porsche Museum was idd plat 1.5 uur waren we rond 😐 +45min winkelen in het museum en bij de dealer aan de overkant :happydance:

dan idd naar Mercedes 8) dat was iets anders bij aankomst al 30min moeten wachten om binnen te komen :bounce: te veel bezoekers :think:
                                1 maal binnen :relaxman: echt leuk veel te zien en te horen de mooie loop door de geschiedend zoals het hoort :salut:
                                Ik zal wat fototjes posten :mrgreen:

Als het Porsche museum Eddy Wally zou zijn dan is het Mercedes museum Pink Floyd :coolness:

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 70)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.