Porsche Museum

Home Forum Porsche Uitstappen Porsche Museum

• Maker
    Discussie
  • Morgen richting *porsche Museum *luv enkel nog twijfels of ik met de *porsche :driver: of niet :think:
    het is toch een hele tip :engeltje:

10 reacties aan het bekijken - 61 tot 70 (van in totaal 70)
  • PB

Laat ons zeggen dat het Porsche Museum in zijn kinderschoenen staat tov Mercedes. :hail:

PDS

Ik heb spijtig genoeg enkel *porsche museum gedaan.

Is Mercedes echt de moeite ? :think:

PB

Zeker het Mercedes Museum bezoeken ! Mercedesstraße 100, 70372 Stuttgart

Bezoek wel eerst het Porsche museum, anders gaat dat een grote teleurstelling zijn. :coolness:

PDS

Ik denk dat dat een verstandige beslissing is :up:

Mm toch de P maar thuis laten hopelijk wat op droog weer dan kunnen we de kap open leggen :salut:
              Merci voor de reacties :up:

Das maar 2.30u rijden als ge ne beetje gas heeft :driver: :driver: :driver: , niet twijfelen en met de *porsche gaan.

Ben er geweest met de *porsche was vanuit Aalst ong. 570 km. :driver:

PDS

Peter, ik ben niet met *porsche geweest.

Is echt niet te onderschatten hoe ver dat is ….

:popcorn:

Met de *porsche over die Duitse wegen scheuren :happydance:

Maar de Deutsche Autobahn is wel uitermate geschikt voor de *porsche ! :driver: Inderdaad een moeilijke keuze en het hangt af van wat het alternatief is….

10 reacties aan het bekijken - 61 tot 70 (van in totaal 70)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.