porsche oldtimers

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen porsche oldtimers

• Maker
    Discussie
  • hey k ben net nieuw hier, bangelijke site!! juist wat ik zocht.
    k heb eens een vraagje, oldtimer porsche’s zijn die veel waard (of kunnen die veel waard zijn??) ist een goeie vorm van ‘belegging’ of nie? 😉 en zijn hier mss boeken/websites over???
    alvast bedankt!!

3 reacties aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
    • soms kun je inderdaad nog iets interessants tegenkomen, maar dan zijn het meestal opknapwagens en als je wat handig bent en wat zoekt achter de goedkoopste stukken kun je er nog een mooie cent mee verdienen,

wat me wel opgevallen is dat porsches de laatste jaren blijven stijgen in waarde maar dat de meeste modellen tegenwoordig aan het plafond zitten op het vlak van prijzen, heb het dan vooral over de klassiekers 2.0,2.2,2.4T de 2.7 etc.

wat er wel zeker is dat de wagen die je koopt zijn waarde behoud 😉

Klopt als een bus Koen , al moet ik wel zeggen dat ik ook steeds als ik op zoek ga naar een porsche mijn boekje met serienummers meeneem om meteen op te zoeken wat het precies is… zo heb ik toch ook ooit al eens een zeldzame “S” op de kop kunnen tikken voor zéér weinig geld…

Maar het is de laatste tijd echt nie makkelijk om nog iets te vinden dat véél in waarde gaat stijgen wat je dan ook nog goedkoop kan kopen.

Er zijn enkele modellen die idd serieus in waarde staan.
          Doch dan zou het beter zijn dat je die al had ipv nu aan te kopen.
          Ik denk niet dat je in Porsches kunt beleggen.
          De modellen die “misschien” later veel waard gaan zijn , zijn nu ook erg prijzig (ik denk aan 968Turbo S , 964RS, 993 GT2 , 996 GT3RS , …)

3 reacties aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.