Porsche op het autosalon van Brussel

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s Porsche op het autosalon van Brussel

• Maker
    Discussie
  • Als je nu al wil zien wat voor fraais er op de Porsche Stand van het autosalon in Brussel te bewonderen is, kan je altijd even een kijkje nemen op http://www.liebe-zu-ihm.be/report.php?id=2

Enjoy
    Tim

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
    • Ben gisterenavond ook eens geweest. Had VIP kaartje ontvangen van Porsche 8) en ben dus even gaan plaatsnemen in de knalrode GT2 en de andere juweeltjes die in de afgesloten ruimte stonden 🙂

[quote=”SidewindR”:1xp6ercb][quote=”SPEEDMAN”:1xp6ercb]ik zou wel willen kopen, alleen heb ik dan geen cabrio meer 🙁 [/quote]

Idd, heb ‘m daarstraks in’t echt gezien en hij is echt fameus!

De GT2 is ook ongelooflijk hè! 😯 [/quote]
        ik had vip kaarten en ben ook eens binnengeweest. Ik vind die GT2 echt lelijk, sry. dat achterste stuk met die ‘geribde’ zijkanten vind ik zo lelijk, ni te doen… 😥
        ben echt ongelooflijk aant twijfelen of ik nu zou overschakelen van mijn 987 boxster (07/2007) naar zo’n cayman P design.

dat alcantara stuur en pook vind ik supergeil…

Ik heb helaas de kans niet om te gaan vanwege het werk .
          Ik moet het nog doen met wat ik op de Motorshow heb gezien en wachten tot Techno Classica

[quote=”SPEEDMAN”:g9p8kkno]ik zou wel willen kopen, alleen heb ik dan geen cabrio meer 🙁 [/quote]

Idd, heb ‘m daarstraks in’t echt gezien en hij is echt fameus!

De GT2 is ook ongelooflijk hè! 😯

ik zou wel willen kopen, alleen heb ik dan geen cabrio meer 🙁

[quote=”SPEEDMAN”:q39zbmmh]ik vind die CAYMAN porsche design zo vet[/quote]

Dreamcar

ik vind die CAYMAN porsche design zo vet

[quote=”Guy”:1qnku8xb]En nog een paar die niet op de Porschestand stonden.

Eentje met 580pk – 820 Nm – 0 tot 200 km/h in 10,2 sec :

Heinz (autotuneheinz) staat blijkbaar ook op het autosalon… Woaw en met wat ! ❗

En nog een paar die niet op de Porschestand stonden.

😯 😯 😯
                      Euromillions heb ik nodig 😆

Guy

En nog een paar die niet op de Porschestand stonden.

Deze staat te koop bij BBS :

Bij Hebbes :

en nog een mooie poster :

Dat design van de stand bestaat al jaren, in 2000 was het geloof ik de eerste keer dat ze er met die stand stonden.

Vandaag de lim. edition Cayman gezien nr. 001/777 op het autosalon, en dit is toch echt wel een pareltje… 8)

Mooie fotos.
                              Eens leuk om de wagens op een show te zien (zelf ga ik niet naar autoshows want dat intresseert mij niet.)

Ik merk op dat het design van hun stand deze van hun showrooms en garages volgt. Bestaat dit huidge design al lang?

Die bruine 997 op het einde van je fotoshoot is wel een kleur om aan te wennen. Nu ja in de jaren 60 reden er ook zo rond, kleuren komen terug blijkbaar.
                              Persoonlijk zou ik die nieuwe Cayenne in een ander kleurtje gekozen hebben, grijs is maar grijs en saaie kleur. Nen witte zou niet mis geweest zijn.

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.