porsche op TV

Home Forum Porsche Talk porsche op TV

• Maker
    Discussie
  • Nu zondag 28/01 staat de avond bij Arte in het teken van Porsche!
    Om 20.40h starten ze met een film uit 1971 over Le Mans, gevolgd over een duitse documentaire, met als afsluitertje om 0.05h een stuk over de samenwerking tussen Ferdinand Porsche en de Nazi’s.

Leuke avondvulling na een dagje struinen tussen de oudjes op Flanders Expo me dunkt. 8)

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 32)
    • Ben er ook schoon DVDke van aan het maken met bewegend DVDmenu 😉

[quote=”Luke”:22jj9b10]http://www.sprookje.eu/100_Porsches_and_me.wmv

duurt 1,5 uur dacht ik…[/quote]

Linkje stond HIER al Luke 😉

Hed deze nu op DVD van een kennis die het voor mij van TV heeft opgenomen. 😀

Is wel 4 GB, dus niet mogelijk om door te mailen…

Anoniem

te laat gelezen dus gemist….. 😥
              heeft iemand het opgenomen????? please…..

Voor diegenen die in het Antwerpse wonen en die INTEGAN als kabelmaatschappij hebben, deze mededeling. De franstalige ARTE zender zit gewoon in het zender-aanbod tussen alle andere zenders. Niks digitaal en ook gratis. Allez ja, inbegrepen in de jaarlijkse kabel-vergoeding.

Zie hier eens na ze deze kan via TV Vlaanderen ontvangen worden.
                  http://www.tvvlaanderen.be/default.asp? … enderlijst

Ik zal eens zien of wij nog arte op kabel hebben, denk het wel.

Ik zal (als ik het niet vergeet) programmeren om het op te nemen met de macmini.

Klopt het dat die reportage dezelfde is als die eens op DVD bij auto-week of zo zat voor 40 jaar Porsche ?

Die heb ik nog liggen…

Ik heb net op het andere forum vernomen dat er een hehaling is nu donderdag om 15.15 op Arte.
                        Dus diegene die het gemist hebben kunnen nu hun video’s of DVD’s klaarzetten 😉

Ik heb het helaas ook niet kunnen kijken…Arte is er bij Multikabel per 1 Jan. uitgezet…Ik bedenk net dat er nog wel een kans had geweest met de schotel die we in de tuin hebben staan, maar mijn ouders hadden me vast niet laten kijken want die hebben nix met Porsche.. 😥

p.s was het niet zo dat 100Porsches en Me of hoe dat heette eens op Youtube gezet was??

Neen , geen enkel Nederlandstalige op Ned1 en Ned2 na.
                            Die zijn vergrendeld.
                            Maar daar heb je je kabel voor als je die wilt hebben hé 😉

Is wel zo Koen maar kan je dan gratis digitaal vlaanderen uit de lucht plukken?
                              Zijn alle zenders wel beschikbaar via satelliet zonder abbonement te betalen?

Digitale sateliet aanschaffen.
                                Kost buiten de lage aanschafsprijs niets meer

Hier is Arte ook van de kabel nondemiljaarde! 👿
                                  Kwam er pas achter toen ik de dvd wou programmeren.
                                  Er wordt nogal geld uit onze zakken geklopt door Telenet, Belgacom, Electrabel en andere beursgenoteerde “nuts”bedrijven.
                                  Telkens méér betalen voor minder. 🙄

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 32)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.