porsche op TV

Home Forum Porsche Talk porsche op TV

• Maker
    Discussie
  • Nu zondag 28/01 staat de avond bij Arte in het teken van Porsche!
    Om 20.40h starten ze met een film uit 1971 over Le Mans, gevolgd over een duitse documentaire, met als afsluitertje om 0.05h een stuk over de samenwerking tussen Ferdinand Porsche en de Nazi’s.

Leuke avondvulling na een dagje struinen tussen de oudjes op Flanders Expo me dunkt. 8)

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 32)
    • Ddat is één van mijn punten hé Guy, dat ze bepaalde zenders alleen nog maar via de digibox uitzenden!
      Ik betaal nochtans evenveel voor mijn abonnement en had die zenders vroeger wel!

Guy

Zal ik dan maar iets positief zeggen over digitale tv …
        Het is me opgevallen dat voor mijn kinderen (EN voor mijn vrouw 😉 ) de gebruiksdrempel véél lager ligt ! Zij nemen tegenwoordig zelf ‘hun’ programma’s op (en bekijken ze) zonder dat ik nog moet ‘helpen’…
        Ik denk dat dat toch te maken heeft met de intuïtieve (nederlandstalige) menu’s; het is als het ware “kinderspel” nu.
        Wat ik voor mijzelf heel positief vind, is in één woord : Discovery Channel !
        Ik heb die andere 40 zenders niet meer nodig, nu ik programma’s kan zien als : Wheeler Dealers (deze week restauratie van een MGB GT en Beetle to Buggy ombouw), A car is born (volledige bouw van een AC Cobra), Speed Machines, How it’s made, Extreme Engineering en op woensdag om 18:00 : Classic Car Club (deze week een test van de Lambo Countach en de Porsche 928).

Je ziet het, toch ook een paar positieve punten hé 😀

PS. Ik zal het verder dus maar niet hebben over de rampzalige (verkeerde) facturatie, overbezette klantendienst, vergeten activatie etc… 😳

heb het geprobeert om op te nemen , maar dit gaat niet.
          Daarvoor heb je een digicorder nodig en geen digicoder.
          Dus jammer, maar heb het toch gezien 😆
          Jammer voor de anderen, moet toch iemand zijn die het heeft opgenomen??

Nog zo iets!
            Die Digicorder, in het begin kon je daar zelfs niet mee opnemen!

Toch beter gewoon een DVD recorder met HD kopen ipv je geld weeral aan veel te dure rommel van die Nep-digitale tv provider te geven

Daarover weet ik niets 😕

Ja maar dat is met een schotel, ik bedoel dat digitaalkabel gedoe waarvoor ge zo een (te) duur bakske moet kopen, zijn daar scart uitgangen aan waarmee je kan opnemen ook? Sommige hebben dan weer wel een harde schijf erin steken maar kan je die dan connecteren op een pc of dergelijke als je iets wil bijhouden want een DVDschrijver steekt er nooit in? Vrees van niet…

Tuurlijk lukt dat.
                  Ik neem dagelijks programma’s op die via sateliet binnekomen.
                  Ik heb geen kabel of antenne

Kan je wel dingen van de digitale uitzendingen opnemen? Dacht dat ze daar nog eens extra voor rekenden dat ik ergens gehoord heb van een teleslet abbonee 😉 .

Sorry vriendenikheb en poging gedaan om het op te nemen maar het is niet gelukt.

Ik moet dringend eens die handleiding lezen van die tv vlaanderen toestand.

luc

Goed dat ik het op tijd wist 😥 😥 😥
                        Anders had ik het kunnen zien en opnemen 🙁

En jij hebt dat toevallig niet opgenomen voor een ARTE-loos forumlid ??

Ik heb TV Vlaanderen en kan het dus echt wel ontvangen en ik heb er echt van genoten. De Film was goed en dan de blinde man met die 911 was ook goed en het laatste stuk dat gedaan was om 1u ging meer over Hitler dan over Porsche en over de VW fabriek. maar echt en goede tip hoor.

Ik weet het en ik vind dat dus schandalig heel die zever met digitale TV

gewoon een rotstreek om bepaalde posten weg te nemen van de “gewone” abonnees en die enkel via de zogenaamde digitale TV aan te bieden. Een extra manier om mensen “te overhalen” om over te schakelen.

Ik weiger voorloig daar in mee te gaan. Als het ECHT digitale TV is wil ik het nog wel overwegen.
                              Nu is het enkel geldklopperij!

Ten eerste is het nog maar digitaal tot aan de decoder. Vanaf de decoder naar je TV is het nog steeds analoog. Dus is het GEEN digitale TV hé

Tte tweede: Die decoder mogen ze gratis gaan aanbieden of het komt bij mij niet binnen. Denk dat je maandelijks al genoeg betaald!

enfin, heb ondertusen wel die porsche special gemist hé 😉

Blijft schandalig dat ze die posten hebben weg gehaald!

ARTE kun je alleen maar ontvangen met digitale tv.
                                degene die het niet gezien hebben , hebben iets gemist ze 🙂
                                Reportages over verzamelaars, waaronder ene met 3 rs’sen.

Als ik ARTE nu eens kon ontvangen hé

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 32)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.