Porsche Paddock 10 augustus Zandvoort

Home Forum Porsche Uitstappen Porsche Paddock 10 augustus Zandvoort

• Maker
    Discussie

• Jens Mommens
    Deelnemer

Hard werk wordt beloont!
      Op 10 augustus mag ik als VIP fotograaf naar Porsche paddock en Super Car sunday op het circuit van Zandvoort.
      http://www.paddock911.nl

Zijn er misschien mensen van hier die ook gaan? 🙂

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
    • XXX

Klopt, ik dacht ook wat dichter bij ‘t circuit te staan…
        Stond wel een serieuze hoop *porsche bij elkaar maar weinig op de parade toer gezien.
        Was wel een neig paradetoerke, 8 rondjes vol gas :happydance:

[URL=http://s1227.photobucket.com/user/Peter_Targa_84/media/P1050558_zpse7349bf5.jpg.html][IMG]http://i1227.photobucket.com/albums/ee433/Peter_Targa_84/P1050558_zpse7349bf5.jpg[/IMG][/URL]

Ja dat viel tegen die Paddock Porsche Dag, woon om de hoek en was weer snel thuis 😳
          Onze speeltjes stonden bijna bij de ingang, veel slechter kon niet :bounce:
          Tja en het weer werkte ook niet mee 👿

Waren er inderdaad, die Antwerp mannen. Sorry, ik kan er niet aan doen maar ik vind dat een hoop patsers bij elkaar.
            Veel show, maar weinig rijden (lees deftig rijden: circuit/driften). Ik vertikte het dan ook om er foto’s van te nemen.

Foto’s van gisteren zijn hier te vinden:
            IMG_6263

Yep, die waren er allemaal……met een open uitlaat systeem (-:

Ik kon er spijtig genoeg ook niet naartoe :bounce: maar een hoop vrienden (Antwerp Expendables) waren er wel…
                Man, man, man, volgend jaar ga ik ZEKER met hun mee :driver:
                Heeft iemand van hier ze ook gezien misschien?
                Hadden bijna allemaal een sticker op hun voorruit ” Antwerp Expendables” met Porsches, Nissan GT-R’s, Ferrari’s…

PDS

Ze voorspellen niet veel goeds morgen ! 😥

Have fun ! :up:

[quote=”vankerchove” post=175120]Ik ga zondag ook tot daar rijden, vertrekken er nog mensen uit het Antwerpse ? Mss in groep naar daar rijden ?[/quote]
                    Ik vertrek vanuit Mechelen. Ik ga weliswaar vroeg vertrekken (7-8u) want ik moet er als één van de eerste zijn.

Part of the job.

XXX

Ja ikke, maar vertrek zaterdag al. Cadeautje van’t vrouwtje :up: , samen met de zoon weg naar Zandvoort overnachten en zondag vroeg dag hé. :happydance:

Ik ga zondag ook tot daar rijden, vertrekken er nog mensen uit het Antwerpse ? Mss in groep naar daar rijden ?

PDS

Ik denk eraan om Zolder te laten en ook af te komen :think:

Vandaag ook de bevestiging gekregen dat ik mag gaan als persfotograaf.
                            Wordt leuk! 🙂

PDS

Ik ga dan in Zolder spelen :happydance:

Yep, ik ben erbij. Mogelijk treintje vormen?

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.