Porsche pakket (exclusive 1/43 modellen,gt3,turbo)

Home Forum Porsche miniatuur Porsche pakket (exclusive 1/43 modellen,gt3,turbo)

• Maker
    Discussie
  • Beste leden,

ik dacht dat er hier mss wel intresse zou zijn in miniatuur auto’s …

(edit by Mushroom) De rest geveegd…

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
    • Nieuwe aanpassing. Porsche boekjes verkocht .

Normaal 290 voor het totaal pakket zonder de boekjes , hier 250

Mvg Nick

Pakket uitgebreid… Er is nog een porsche boxster s especially made for 7 (1/500. Wax nummer) + 10 porsche boekjes bijgekomen.

Totaal prijs hier 300 euro voor de leden op het forum. Normaal 350 euro.

Link ->

http://www.2dehands.be/hobby/modelbouw-schaalmodellen/modelauto/groot-porsche-pakket-schaalmodellen-boekjes-156655454.html

Aanpassing prijs. Enkel voor de leden op dit forum 250 euro. Dus niet op 2dehands daar geld de normale prijs. Enkel via PB hier 250 euro.

Mvg Nick

Beste beer met wielen ik begrijp u reactie. Maar u mag u mede forum leden toch ook de kans geven iets te kopen. Ik denk dat er wel enkele dingen zijn die redelijk moeilijk te verkrijgen zijn vb die turbo motor of 991 club coupe. Hierdoor krijgen de verzamelaars op het forum ook de kans ze bij hun verzameling te zetten. Ik ga over naar een andere hobby dus ik zet ze gewoon te koop. Ik ben geen verkoper dus geen paniek. Dit wou ik toch even melden. Absoluut geen verwijt.en sowieso ga ik het forum ook volgen daar ik wel veel intresse en respect voor het merk porsche heb.

Mvg Nick

😐

Ik bied €2,50! :mrgreen:

yeah blabla bla bla bla
                  come, see, hit, run.

ruzie ruzie ruzie ruzie

Beste forumleden,

Ik dacht dat jullie hier misschien wel intresse in zouden hebben? En als
                    u alles koopt dat ik aanbied 3 porsche miniaturen 1/43 en 1 miniatuur 1/18 , porsche
                    design accessoires , 911 turbo motor op steun . Dan krijgt u een grote korting. Waarvan 2 zeldzame
                    porsche modellen 1/43 en zeldzame 911 turbo motor in box .

Pakket inhoud:
                    – schaal 1/43 porsche 918 rsr , porsche spyder prototype 2891 van de 4444 , porsche 911
                    club coupe 1 van de 1952.
                    -porsche 911 gt3 (997) 1/18
                    -porsche 911 turbo motor op steun in een mooie doos inclusief documentatie.
                    – porsche design accessoires ( porsche design potloodhouder, 2 boxster sleutelhangers,
                    cayenne sleutelhanger, porsche design gsm hoesje (oud model).
                    Prijs voor al dit moois: 300 Euro

http://www.2dehands.be/verzamelen/modelbouw-schaalmodellen/modelauto/porsche-pakket-exclusive-1-43-modellen-156152359.html

Beste,
                      Welkom op ons forum!! :first:
                      Dit forum is echter geen doorgeefluik voor 2e-hands, Kapaza, etc…
                      Ook is het hier de gewoonte je even voor te stellen als nieuwkomer en dit forum niet alleen te gebruiken voor de verkoop.
                      Dus graag een voorstelling van jezelf in het daarvoor bestemde topic en dan kan je je miniatuurauto’s hier verkopen, graag prijs vermelden en foto’s invoegen… :up:

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.