Home › Forum › Porsche Talk › Porsche Panamera
- Dit onderwerp bevat 175 reacties, 42 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 14 jaren, 7 maanden geleden door Audiotronics.
-
MakerDiscussie
-
18 april 2007 om 20:06
Op 16/04/07 is er op gadgetzone.nl een video + foto’s van de nieuwe Porsche Panamera te zien , ja t’is wennen aan een nieuwe telg, Groeten Dany
-
MakerDiscussie
-
[quote=”plumber”:2isf3dkj]Allee, ge weet waarvoor ge moet sparen 😀
Plumber[/quote]
Inderdaad. Het positieve eraan is dat mijn madam er nu ook 100% achter staat. En 4-deurs dus geen “geplooi” meer van de kinderen achteraan zoals in de 996. Even wat testritten gaan regelen de volgende weken/maanden. Ik zou deze eens graag enkele dagen willen uittesten want wat ben je nu met een testrit van 2 uur?
Maar EERST de nieuwe activiteiten opstarten want met wat GSM’s en autoradio’s te verkopen lukt zoiets niet meer.
We hebben al maanden geleden besloten om deels een andere richting in te gaan en we denken (of hopen) een perfecte combinatie gevonden te hebben 😀De vraag is : het is meer een wagen om rustiger (niet dat sportieve gevoel meer) mee te rijden, maar gezien het gewicht vrees ik dat een 3.6 niet zal volstaan om vlot te rijden. Zelf zou ik naar de 4S gaan omdat je dan ineens een pak meer dingen hebt zoals de PDK (volgens mij een must in zo een wagen). Even de carconfigurator op porsche.de gebruikt en 😯 zoals ik verwachtte bijna dezelfde prijs van een 997 4S (cabrio/coupé) zoals ik die wou.
Hoorde daar vandaag idd iets van .
Kon het niet geloven daar ik er nergens iets van gelezen had of op de radio gehoord .
Dus toch waarporsche roept wereldwijd alle panameras terug wegens problemen met de gordel
[quote=”Audiotronics”:3kdgedab]de panamera is AF. Een mooie velg en aangepaste ophanging maken er een BOM van. [/quote]
Die vaststelling heb ik al een tijdje geleden gemaakt .
En dan nog even matzwart wrappen 😈Na het bezoek van Stuttgart afgelopen weekend moet ik mijn mening herzien : de panamera is AF. Een mooie velg en aangepaste ophanging maken er een BOM van. Ik denk dat er één van de volgende maanden een bezoek aan een porschegarge wel gaat inzitten. Voor het eerst was mijn vrouw op de terugreis van Stuttgart meer over een P aan het praten dan ik. Die kent nog maar één woord en dat is … PANAMERA 😆
en hierbij is het motorengama uitgebreid voor de Panamera:
http://www.autoweek.nl/autonieuws/13640/Chinese-primeur-Porsche-Panamera-V6
mvg
‘iets snel gaan eten’ zal wel lukken met zo’n Panamera zeker?
[quote=”MRD-Porsche”:33hqbcnh]Woon jij dan in de buurt jokke_vlo ? Ikzelf ben van Schaffen[/quote]
Neen ik ben niet van de buurt, maar een van mijn betere vrienden woont in Zichem en ga soms al is iets snel eten (nicky’s) in Diest.
[quote=”jokke_vlo”:3fmuwoz2]Diest…..en met een Shell tankkaart gaat er nog af 🙂 .
Heb twee kaarten: Shell en Dats. Naar mijn berekeningen kom ik daarmee aan redelijke goede prijzen voor benzine.[/quote]
Woon jij dan in de buurt jokke_vlo ? Ikzelf ben van Schaffenwat de kansen van de Panamera als succesverhaal betreft; onlangs is nummer 10.000 reeds van de band gerold! Een zilveren Turbo…
Als ik de prijzen zo al zie zijn ze erg goed .
Hier in de buurt is idd de Shell ook de goedkoopste Ron 95 1.25
Ik heb van de zaak uit een tankkaart van Esso . Daar kost Ron95 bij de goedkoopste (Hasselt Kuringersteenweg) 1.287 . Bij de andere Esso’s 1.37
In Wijnegem was de Esso dinsdag 1.23 😯 (ook scherp)
Jammer dat Diest ver uit mijn route ligt .Diest…..en met een Shell tankkaart gaat er nog af 🙂 .
Heb twee kaarten: Shell en Dats. Naar mijn berekeningen kom ik daarmee aan redelijke goede prijzen voor benzine.
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.