Porsche Panamera 2008

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s Porsche Panamera 2008

• Maker
    Discussie

• ken

Hallo iedereen,

Het duurt wel nog eventjes vooralleer we in het jaar 2008 zullen zijn, maar toch wilde ik jullie deze foto’s toch al laten zien 😀

groeten
      Ken

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
      • tis niet om te stoefen maar ik weet nu iets wat jullie nog niet wisten

Porsche Panamera hybride.

Nieuws over de vierdeurs Panamera. Volgens Porsche CTO Wolfgang Duerheimer wordt er rekening gehouden met een eventuele hybride versie van de Panamera. Lijkt een logische stap, de Cayenne krijgt nou eenmaal ook een hybride variant.

Verder liet hij in Automobilwoche weten dat Porsche uiterlijk in april dit jaar laat weten waar en wanneer de Panamera zal worden geassembleerd.

Volgens auto-motor-und-sport.de zal de Panamera bij de verkoopstart in 2009 worden aangeboden met 4,5 liter achtcylinder, goed voor 340pk. De turbo krijgt dan waarschijnlijk 450 tot 500pk…

achterste valt goed mee alleen zou ik er toch wel belettering opzetten…

[quote=”ken”:qf63j720]Hallo iedereen,

Het duurt wel nog eventjes vooralleer we in het jaar 2008 zullen zijn, maar toch wilde ik jullie deze foto’s toch al laten zien 😀

groeten
            Ken[/quote]

Heeft die snuit niet wat weg van de Carrera GT?

volgens mij gaat dit een waardige opvolger worden van de 928, alleen de 4 deuren vind ik spijtig,

naar het schijnt komt er zelfs een V10 uit, mmmmm 😈

Ik heb mooiere foto’s gezien van hoe hij eruit gaat zien.De achterkant van deze is een beetje raar! 🙂

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.