Porsche Panamera Turbo

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Porsche Panamera Turbo

• Maker
    Discussie
  • Ik zet mijn Panamera Turbo te koop, met spijt in het hart. De reden is de aankoop van een GT3RS en het feit dat dit voor mijn omgeving misschien iets te eyecatching is.

Wagen is in perfecte staat, ongevalvrij.

De prijs is op of onder niveau Duitsland, zodat dit ook niet onderhandelbaar is.
    De wagen is een BTW wagen.

PRIJS: 120.000 euro btw inclusief.
    Eerste inschrijving 22 december 2009

Porsche Panamera Turbo
    500pk
    700nm
    0-100: 4.1s
    Topspeed: 303 km/u
    PDK versnellingsbak
    30.000km
    Kleur: Basalt zwart metallic

Wagens is nog in garantie
    Nieuw motor op 10.000km (ketting oliepomp overgeschoten), door Porsche in garantie opgelost (de motor heeft dus minder dan 20.000km)en met 3 jaar ipv 2 jaar garantie.
    Ongevalvrij, vertroeteld als een baby.

Opties
    Schuifdak
    Burmester audio 1000 watt
    Uitklapbare trekhaak
    Turbo II 20” velgen
    Automatische achterklep
    Sportuitlaat
    Laterale stoolijsten
    2 bekerhouders
    Uitrusting telefoon
    Brushed alu pack (interieur)
    Privacy ruiten (zwarte ruiten achter)
    Anti carjack

Voor de rest:
    Verwarmde lederen zetels
    Automatische airco
    Navi
    Bluetooth
    I pod aansluiting
    Alcantara dak

Attachments:
    • wallpaper_4.jpg
15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 49)
    • Dan effe aanpassen hé Jan 😉

Oeps, mijne avatar klopt nie meer…

Ook de max… al lang niet meer op p-forum gepasseerd en dan zie ik hier dat Jokke z’n pan tekoop zet.
          Daarvoor moet je elke dag op autoforum rondhangen en dat missen…

funny schrijft:

@Jokke,kan het dat je wagen te koop staat bij Delta Cars in Nossegem ?

Ja dat klopt. Maar ik geef ook toe dat ik nog twijfel om hem weg te doen hoor.

@Bruno
            : kan je me (in pm) je ervaringen ivm de C AMG meegeven?
            één van de reden is naast de te opzichtige garage de achterbank van 3, dus weer net zoals bij jou.

Funny
              Het is zeker niet dat ik iets heb tegen de panamera of cayenne
              Ik zit liever tegen de grond en het gedrag van een SUV spreekt me minder aan
              De cayenne is daar wel de beste van die je kunt kopen
              Een Panamera mmm ik weet het niet met het model
              De achterkant vind ik te zwaar
              Het is wel waar dat ik het zeer zwaar overwogen had om 1 van de 2 modellen te kopen
              Wat ook heeft meegespeeld dat ik een overname heb gehad voor de CLS die niet normaal was
              Het was een verschil van ong 12500 euro
              Dus Cayenne en Panamera liefhebbers hebben voor mij prachtige rijdersauto’s en ze zullen me nooit horen zeggen dat ze ongelijk hebben om met deze auto’s te rijden
              En het zijn echte PORSCHES

Anoniem

Moet in slaap gesukkeld zijn 😕 Bruno 😯 proficiat! vooral blijven gaan!
                Maar euh nen AMG en RS in dezelfde garage komen die twee wel overeen?
                (topic gaat de verkeerde kant uit 😀 )

Jokke, ik zou nog eens goed nadenken ivm dat voorschot 💡

Anoniem

Kweet het ,ik had alles in 1 post kunnen vragen of schrijven .
                  Bruno wat vind je eigenlijk mis aan een KJN of een panamera ,respecteer je keuze hoor .
                  Zelf rij ik zakelijk met Mercedes ,prive met P .Heb nu beslist om zakelijk ook over te stappen naar een Kjn .

Anoniem

@Jokke,kan het dat je wagen te koop staat bij Delta Cars in Nossegem ?

alles op een paar uur beslist maar denk al jaren aan een AMG voor daily
                      Ik moest een auto hebben voor 3 en een pana dinges of een cayenne zag ik niet direct zitten
                      ze zullen me wel zien rijden op de ring met de c of rs
                      ik wacht nu nog op de jokke
                      He kandidaten voor de turbo rept u een keer 😉 😀

Proficiat Bruno ❗
                        Dan toch niet kunnen wachten op de nieuwe CLS AMG ❓
                        Maar met zo’n problemen wel te begrijpen natuurlijk 💡
                        Veel plezier ermee 😉

Ah Bruno, proficiat!

Is dat zo’n AMG wolf in schapevel? 6.3 lit., V 8 ca. 450 pk?

Kunt wel zwijgen, of is het snel gegaan…

😆 😈 😆

Audiotronics schrijft:

Testrit (van een week of zoiets) 😈
                            Ik vrees dat een 4.8 verkopen vandaag de dag niet zo eenvoudig is. Pas op ik vind het een sublieme wagen en zeker zijn prijs waard maar bij Porsche zeiden ze dat er velen op de diesel of hybride van de panamera aan het wachten zijn. 500PK moet wel indrukwekkend zijn om mee te rijden. Als ik van het weekend 6 juiste cijfers met de lotto heb kom ik hem maandag ophalen 😀

Idem 😀 😈 😀

Anoniem

jokke_vlo schrijft:

Het ging trouwens niet over prijs maar de som van het voorschot , believe it or not .

Jammer, hopelijk ga je hier geen spijt van krijgen!
                              Natuurlijk ben ik hierin slecht geplaatst een oordeel te vellen en dat wil ik ook zeker niet doen.
                              Maar ik zou zeggen hoe vlugger alles betaald, hoe vlugger da spel in je garage staat 😉

Bruno RS schrijft:

jokke
                                Ik heb mijn auto verkocht want ik had er niets anders dan miserie mee
                                Hij staat nu bijna 3 weken in de garage met motorproblemen
                                Mijn CLS natuurlijk 😀
                                Ik heb nu een C 63 gekocht van 10 maanden en 26000km
                                Als je nu je panamera verkocht krijgt en die c koopt en die GT3rs moogt kopen van de vrouw hebben we bijna dezelfde garage

Dat wil lukken, dan komen we onafhankelijk van mekaar tot eenzelfde conclusie. Met de pan heb ik behalve die motor in het begin en bij een fout vervangen van de vooruit (slechte banen vorig jaar na de winter ) geen problemen gekend.
                                De rs deal gaat niet door en mijn Porsche dealer is dan ook een klant kwijt. Mogelijk doe ik nog een jaar verder met de huidige circuit wagen omdat ik even mijn buik vol heb. Het ging trouwens niet over prijs maar de som van het voorschot , believe it or not . Als je erover denkt licht decadent ik wou een passat geven en de garage wou een Audi A5

Bruno , van harte met je nieuwe aanschaf .
                                  Een echte M3 killer .
                                  Sorry dat ik daarstraks een beetje kort was aan de telefoon .
                                  Stond in Duitsland en mijn ex kwam juist buiten 😕 (mag ze niet en ik was verwonderd wat er ging komen)

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 49)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.