Porsche Panamera Turbo

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Porsche Panamera Turbo

• Maker
    Discussie
  • Ik zet mijn Panamera Turbo te koop, met spijt in het hart. De reden is de aankoop van een GT3RS en het feit dat dit voor mijn omgeving misschien iets te eyecatching is.

Wagen is in perfecte staat, ongevalvrij.

De prijs is op of onder niveau Duitsland, zodat dit ook niet onderhandelbaar is.
    De wagen is een BTW wagen.

PRIJS: 120.000 euro btw inclusief.
    Eerste inschrijving 22 december 2009

Porsche Panamera Turbo
    500pk
    700nm
    0-100: 4.1s
    Topspeed: 303 km/u
    PDK versnellingsbak
    30.000km
    Kleur: Basalt zwart metallic

Wagens is nog in garantie
    Nieuw motor op 10.000km (ketting oliepomp overgeschoten), door Porsche in garantie opgelost (de motor heeft dus minder dan 20.000km)en met 3 jaar ipv 2 jaar garantie.
    Ongevalvrij, vertroeteld als een baby.

Opties
    Schuifdak
    Burmester audio 1000 watt
    Uitklapbare trekhaak
    Turbo II 20” velgen
    Automatische achterklep
    Sportuitlaat
    Laterale stoolijsten
    2 bekerhouders
    Uitrusting telefoon
    Brushed alu pack (interieur)
    Privacy ruiten (zwarte ruiten achter)
    Anti carjack

Voor de rest:
    Verwarmde lederen zetels
    Automatische airco
    Navi
    Bluetooth
    I pod aansluiting
    Alcantara dak

Attachments:
    • wallpaper_4.jpg
15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 49)
    • andere merken hebben ook problemen
      mijn CLS
      nu 3 de turbo
      nieuwe roetfilter
      ophanging stukken vervangen
      2 keer ruitenmechaniek
      leer vervangen voorzetel
      inlaatcollecteur vervangen
      gaat nu regelmatig in noodloop
      2 de egr klep
      en dat alles in 40000km
      comand heeft soms rare kuren
      alles vervangen door garage zonder problemen maar een auto die ik niet kan vertrouwen rij ik niet lang mee
      als je bij het inhalen plotseling alle vermogen verliest is dat levensgevaarlijk en ook bij het oversteken van een straat
      tja was 1 van de eerste zeggen ze

jokke
        Ik heb mijn auto verkocht want ik had er niets anders dan miserie mee
        Hij staat nu bijna 3 weken in de garage met motorproblemen
        Mijn CLS natuurlijk 😀
        Ik heb nu een C 63 gekocht van 10 maanden en 26000km
        Als je nu je panamera verkocht krijgt en die c koopt en die GT3rs moogt kopen van de vrouw hebben we bijna dezelfde garage

Anoniem

Vorige week zag ik in de garage een panamera 4s ,motor stuk.
          Onder garantie werd er een nieuwe motor in geplaatst .
          Het kan voorvallen maar krijg de indruk dat het iets te vaak gebeurt .

@Jim
          speel maar mee met de Lotto .Onlangs in Leipzig met een panamera turbo op de autostrade en het circuit gereden ,gewoonweg zalig .
          Een aangename reisauto tot je je rechtervoet iets dieper duwt ,een comfortabel bommetje .Ik zou beter dit weekend ook eens met de lotto spelen .

Wat ons opvalt is het verbazend gemak waarbij het vanzelfsprekend lijkt dat nu ook bij de Panamera fabrieks fouten aan de motor opduiken – 10 000.00 km.!

In sommige kringen spreekt men van Pannewera…

🙁 🙁 🙁

Anoniem

jokke_vlo schrijft:

[quote]Enfin ik heb hier ook woordenwisselingen, mevrouw wil de Pan niet weg voor een auto om mee te raggen

.
              Mij bekend

De GT3RS waar ik op sta, is een MKI tweedehands met 0 km circuit en totaal aantal km van 12.000.

😯 mij ook bekend (denk ik)

. (heeft nu een jaar stil gestaan wegens ernstige ziekte van de eigenaar)

Moet erg zijn voor die man 🙁

Vandaag is dus beslissingsdag voor de GT3RS waar ik op sta

Succes!

Oei , dat klinkt niet aangenaam 😕

Het is te zien hoe je het bekijkt. Moest ik de keuze hebben uit een auto van een jaar oud, maar dan de Turbo of een nieuwe 2S voor dezelfde prijs (met zelfs meer tax) zou ik het wel weten.

Voor de GT3RS ziet het er niet goed uit. Ik vrees wel dat de garage een klant kwijt is…..

Succes met de keuze .
                    Ik wacht vol ongeduld .

Testrit (van een week of zoiets) 😈
                      Ik vrees dat een 4.8 verkopen vandaag de dag niet zo eenvoudig is. Pas op ik vind het een sublieme wagen en zeker zijn prijs waard maar bij Porsche zeiden ze dat er velen op de diesel of hybride van de panamera aan het wachten zijn. 500PK moet wel indrukwekkend zijn om mee te rijden. Als ik van het weekend 6 juiste cijfers met de lotto heb kom ik hem maandag ophalen 😀

Anoniem

Word dan een lange dag voor u denk ik.
                        Als je met zulke keuzes bezig bent gaat dat geen minuut uit uw hoofd 😀

Wim

Succes, met wat voor beslissing je dan ook neemt. 8)

Pieren schrijft:

[quote]het feit dat dit voor mijn omgeving misschien iets te eyecatching is.

Groot gelijk, een bescheiden GT3RS zal geen eyecather zijn 😀
                            Proficiat!
                            [/quote]

How how, een Panamera is ook eyecatching hoor, maar er is een groot verschil tussen 1 of 2 zulke krellen in je garage hebben staan.

In de plaats komt naar alle waarschijnlijkheid een C AMG debadged. Alleen kenners zien dat,voor mijn klanten en omgeving is dat een veredelde taxi de Johnny getuned is ;).

Enfin ik heb hier ook woordenwisselingen, mevrouw wil de Pan niet weg voor een auto om mee te raggen.

De GT3RS waar ik op sta, is een MKI tweedehands met 0 km circuit en totaal aantal km van 12.000.
                            Ik ken de historie van de hele wagen en de twee vorige eigenaars. (heeft nu een jaar stil gestaan wegens ernstige ziekte van de eigenaar)

Oorspronkelijk had ik hier een reservatie op maar de garage vraagt een zeer groot voorschot. Vandaag wordt dit beslist.

Voila zo zijn de curieuzeneuzen ook op de hoogte.

Vandaag is dus beslissingsdag voor de GT3RS waar ik op sta.

Anoniem

[IMG]http://i51.tinypic.com/2iuyy4m.gif[/IMG]

[IMG]http://i51.tinypic.com/313q4p0.gif[/IMG]

Gaat die superbak al weg 😯
                                Jammer , maar idd . Een mens moet keuzes maken .
                                Vandaag nog heel wat Panamera’s gezien op mijn terugweg uit Polen (dicht bij Leipzig)
                                Ook een Panamera 4S met Stutgarter nummerplaten die me voorbijstak net iets tussen Stuttgart en Dresden .
                                Werkbezoek waarschijnlijk .
                                Man klonk die lekkerrrrrrr

het feit dat dit voor mijn omgeving misschien iets te eyecatching is.

Groot gelijk, een bescheiden GT3RS zal geen eyecather zijn 😀
                                  Proficiat!
                                  BTW, welke kleurcombinatie heb je gekozen voor de RS?

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 49)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.