Porsche Panamera

Home Forum Porsche Talk Porsche Panamera

• Maker
    Discussie
  • Op 16/04/07 is er op gadgetzone.nl een video + foto’s van de nieuwe Porsche Panamera te zien , ja t’is wennen aan een nieuwe telg, Groeten Dany

15 reacties aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 175)
    • Op zoek naar een nieuwe job Setakira? 😉

Op film zien ze er beter uit.

Zijn dar precies wel goed weggestoken 🙂

Iemand een idee hoeveel testwagens er gebouwd worden voordat een model in produktie gaat? Zijn dat de ingenieurs die met die wagens rijden om aanpassingen te controleren of speciale piloten?

Had ie er maar zo uitgezien als die laatste foto’s…

Weer iets om aan te “wennen”

Ik ben er al voor 😉 . De vraag is of het een wagen is die zijn waarde gaat houden of richting 928 gaat gaan. Alhoewel die nu de laatste jaren toch terug in prijs gestegen zijn. En wat gaat de prijs zijn? Nu al een bestelbon gaan tekenen waar nog geen prijzen opstaan of zonder iets of wat degelijke info te hebben 🙄 . Als ik de laatste foto zie is de achterkant al goegekeurd.

Photoshop gebaseerd op de spypics.

Interieur (dat er mij niet denderend uit ziet … niet dat er al veel van te zien is)

Camouflage aan spoiler weg.

Camera/MB Distronic-achtig iets in de voorbumper?

Reservatie voorschot bedraagd 5000euro. Wil je de wagen niet meer tegen dat hij uitkomt dan krijg je dat terug minus 125 euro adminstratie kosten.

wel makkelijk als je een produkt hebt dewelke al “uitverkocht” zijn voordat ze ter beschikking zijn.

Hoeveel is zo’n voorschot eigenlijk?

De dealers zijn begonnen met de voorschotten te ontvangen.
                                Er is nu al een wachtlijst !
                                Officiele lev. datum is nog niet bekend.
                                Lancering is voorzien ergens eind 2008 of begin 2009.

Is hier al meer over geweten. Kwestie waneer deze verkrijgbaar gaat zijn? Ons madam vindt dat de MAX (!?). Dat op zich vind ik al heel positief 😉 .

15 reacties aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 175)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.