Porsche Panamera

Home Forum Porsche Talk Porsche Panamera

• Maker
    Discussie
  • Op 16/04/07 is er op gadgetzone.nl een video + foto’s van de nieuwe Porsche Panamera te zien , ja t’is wennen aan een nieuwe telg, Groeten Dany

15 reacties aan het bekijken - 151 tot 165 (van in totaal 175)
    • denk niet dat je er in de toekomst veel zal zien met trekhaak geef toe iemand die zoiets koopt zal het niet gebruiken voor te gaan werken en zal waarschijnlijk nog wel een andere wagen hebben voor als lastdier te gebruiken je ziet ook geen 7 reeks met trekhaak 😆

geef toe, een Porsche met een trekhaak… het is toch steeds weer even wennen… 😆 (Cayennes niet meegeteld uiteraard…)

Het zal waarschijnlijk een verkoopssucces zijn .. maar ik vind het zo vreselijk jammer voor het merk Porsche 🙁

The Panamera will be launched as a rear-drive model with two V8 engines; both direct-injection versions of Porsche’s 4.8, they will come in naturally aspirated 400bhp and turbocharged 500bhp forms. At around 1800kg, this is no lightweight car but it’s only 200kg heavier than a 911 Turbo, and muscular engines will ensure electrifying performance. The blown Panamera is claimed to be capable of 190mph and 0-62mph in 4.2sec.

Cheaper versions in late 2010 will stretch Panamera prices down to around £50,000, with a 300bhp 3.6-litre V6 sourced from VW, while the range-topping hybrid version comes in 2011. It’ll blast to 175mph and be as quick as a 911 Carrera with the fuel economy of the cheapest Boxster. Other technical highlights include four-wheel drive versions (coming in 2010), seven-speed dual-clutch transmissions supplied by ZF, composite brakes (PCCB) and active dampers (PASM).

Anoniem

rode heeft de leds in de voorbumper van de S6 🙂 ) , ik denk dat het eerder nog wat afwachten is en dat er van alles een beetje zal inzitten.

Zijn “mallen” om alles beetje te verstoppen.

Ge moet maar eens kijken naar achterbumper daar zie je het goed.

Hoe komt het toch dat de wagens op al die spypics zo vuil zijn?

Volgens mij zijn het nog “vroege” foto’s … De motorkap is in 996/986 stijl, terwijl alle nieuwe modellen een afgeronde motorkap hebben … en het tankdeksel zit achteraan … dus de motor zit vooraan …

Beetje Carrera GT vanvoren en beetje Lambourgini vanachteren precies.

Zal gewoon wennen zijn zoals de 996 en Cayenne dat ook hadden in het begin….

Hier weer een andere foto

Guy

Is er nergens geen foto langs achteren? Ik kijk altijd eerst of het kontje mij bevalt… 🙂

Bon, effe anders opgelost dan maar 😉 )

Aan de snuit en vooral de pinkers te zien denk ik ook dat het de rode zal worden.
                              Spijtig dat ze de suicide doors niet behouden hebben dan, geeft toch iets extra hé

Als je linkt dan werkt et niet Stefan. Je moet ze echt zelf copieren en nieuw openen.
                                Ik krijg dit als ik op beide links duw :

http://www.gadgetzone.nl/dief/dief.jpg

LOL dief / dief

Vreemd…

Heb de links er even bijgezet.

15 reacties aan het bekijken - 151 tot 165 (van in totaal 175)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.