Porsche Panamera

Home Forum Porsche Talk Porsche Panamera

• Maker
    Discussie
  • Op 16/04/07 is er op gadgetzone.nl een video + foto’s van de nieuwe Porsche Panamera te zien , ja t’is wennen aan een nieuwe telg, Groeten Dany

10 reacties aan het bekijken - 166 tot 175 (van in totaal 175)
    • Ik zie ook alleen een rode sterretje , maar je kan in eigenschappen de link copieren en openen in ander venster en dan zie je ze wel.
      Ik denk dat het meer de rode gaat worden.

0

Bij mij staan ze er nochtans mooi op hoor!

0

Helaas Stefan, je fotos hebben zelf suicide gepleegd en zijn niet te bekijken 😛

0

ben eens benieuwd welke versie het nu gaat worden, de rode of de zilveren…

Die zilveren heeft “Suicide doors” achteraan, wel een cool detail vind ik…

0
            ken

[quote=”cristof”:1ab9o6dt]de zware bmw en mercedes zal het moeilijk krijgen denk ik met deze concurent[/quote]

Daarvan mag je zeker zijn 😀 8)

En Dennis heeft al goede vooruitzichten 😉

0

de zware bmw en mercedes zal het moeilijk krijgen denk ik met deze concurent

0

Dat weet ik nog niet hoor maar zal hoogstwaarschijnlijk de V8 worden.
                  Is pas over 3 jaar dus heb nog tijd genoeg.

0

😯 Mooi Denis !!! met de V10 erin ?

0

Wordt zeer waarschijnlijk mijn volgende wagen , ik denk dat het een zeer knappe wagen wordt !

0

in porsche 911 world stond ook een artikel met fotos ,vond dat hij er wel netjes uitzag

0
                      10 reacties aan het bekijken - 166 tot 175 (van in totaal 175)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.