Porsche Panamera

Home Forum Porsche Talk Porsche Panamera

• Maker
    Discussie
  • Op 16/04/07 is er op gadgetzone.nl een video + foto’s van de nieuwe Porsche Panamera te zien , ja t’is wennen aan een nieuwe telg, Groeten Dany

10 reacties aan het bekijken - 166 tot 175 (van in totaal 175)
    • Ik zie ook alleen een rode sterretje , maar je kan in eigenschappen de link copieren en openen in ander venster en dan zie je ze wel.
      Ik denk dat het meer de rode gaat worden.

Bij mij staan ze er nochtans mooi op hoor!

Helaas Stefan, je fotos hebben zelf suicide gepleegd en zijn niet te bekijken 😛

ben eens benieuwd welke versie het nu gaat worden, de rode of de zilveren…

Die zilveren heeft “Suicide doors” achteraan, wel een cool detail vind ik…

ken

[quote=”cristof”:1ab9o6dt]de zware bmw en mercedes zal het moeilijk krijgen denk ik met deze concurent[/quote]

Daarvan mag je zeker zijn 😀 8)

En Dennis heeft al goede vooruitzichten 😉

de zware bmw en mercedes zal het moeilijk krijgen denk ik met deze concurent

Dat weet ik nog niet hoor maar zal hoogstwaarschijnlijk de V8 worden.
                  Is pas over 3 jaar dus heb nog tijd genoeg.

😯 Mooi Denis !!! met de V10 erin ?

Wordt zeer waarschijnlijk mijn volgende wagen , ik denk dat het een zeer knappe wagen wordt !

in porsche 911 world stond ook een artikel met fotos ,vond dat hij er wel netjes uitzag

10 reacties aan het bekijken - 166 tot 175 (van in totaal 175)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.