Porsche Panamera

Home Forum Porsche Talk Porsche Panamera

• Maker
    Discussie
  • Op 16/04/07 is er op gadgetzone.nl een video + foto’s van de nieuwe Porsche Panamera te zien , ja t’is wennen aan een nieuwe telg, Groeten Dany

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 175)
    • wat die grootte betreft; toen ik hem op de parking van de Carrefour zag staan tussen andere wagens, schrok in inderdaad wel van de impossante afmetingen… Big Chief van Carrera Motors mocht een mooie limbodance doen om in zijn auto te geraken, omdat de andere er zo dicht tegen stonden :mrgreen:

Hadden ze die klok nie beter ergens kunnen inbouwen,
        of op zijn minst ergens bevestigen. 😀

Blijf het een auto vinden die in het echt mooier is als op foto.

rjf

[quote=”Phonetrader”:3cuxpgrn]voor de liefhebber[/quote]

Jonge jonge, een wasbord aan knopjes ? 😯

voor de liefhebber

dash

achterkant

pics van de mijne

Ik heb enkele weken geleden de Panamera eens mogen testen en ja hij is leuk en gaat goed maar hij is echt groot niet te doen.

911-lovern[quote]Sindsdien zijn ze bij Verellen misschien van mentaliteit verandert (lees minder arrogant) .

ik denk het niet

Ondertussen heb ik besloten dat die Panamera toch niets voor mij was en hem ik hem terug verkocht.

Ik hou mijn SUV bij voor dagelijks gebruik en ik heb een 911 terug gekocht om prive wat mee rond te crossen.

911 blijft veeeeel leuker om mee te rijden.

[quote=”jokke_vlo”:ld6nt8yk]Porsche Panamera wint gouden stuurwiel
                          4 november 2009 | De Porsche Panamera is, als beste nieuwkomer in zijn klasse, onderscheiden met het Gouden Stuurwiel door de Duitse Auto Bild Magazine Group. [/quote]

Welke wagens zitten dan nog in zijn klasse ❓
                          De Maseratti Quatro Porto is de enigste waar ik op kan komen en misschien de Mercedes 63 AMG .

Porsche Panamera wint gouden stuurwiel
                            4 november 2009 | De Porsche Panamera is, als beste nieuwkomer in zijn klasse, onderscheiden met het Gouden Stuurwiel door de Duitse Auto Bild Magazine Group. De nieuwe Gran Turismo van Porsche overtuigde een vijftigkoppige jury met zijn design en prestaties.
                            De nog maar net geïntroduceerde Porsche Panamera heeft zijn eerste onderscheiding in de wacht gesleept. Een jury riep de Panamera unaniem uit tot beste nieuwkomer in het luxe topsegment en kende de auto daarvoor het Gouden Stuurwiel toe.

Daaraan ging op een Italiaans circuit een tweedaagse reeks van intensieve proefritten vooraf, waarbij de Panamera kritisch werd beoordeeld door een selecte groep van coureurs, technici, beroemdheden en journalisten. Behalve zijn prestaties op het circuit waren ook de reacties van lezers bepalend voor de topklassering van Porsches nieuwe Gran Turismo.

Het ‘Goldene Lenkrad’ is een prestigieuze onderscheiding, die in 1976 voor het eerst werd uitgereikt. De prestatie van de Panamera krijgt extra glans doordat het Gouden Stuurwiel dit jaar is toegekend door vertegenwoordigers van meerdere bladen, waaronder automagazine Auto Bild en de bijbehorende Europese zusterpublicaties. Michael Macht, President en CEO van Dr. Ing. h.c. F. Porsche AG ontving de onderscheiding vandaag uit handen van Bernd Wieland, hoofdredacteur van Auto Bild

Sindsdien zijn ze bij Verellen misschien van mentaliteit verandert (lees minder arrogant) .
                              Ooit 2 grappen zelf meegemaakt en één met een goede vriend van me .
                              Sindsdien zijn we er beide weg gebleven .

Zeker de helft van zijn klanten zijn ook van Limburg, die heeft Verellen goed pijn gedaan toen hij daar begonnen is.
                                Was ooit een dikke klant in Geel.

Oh , en dat wist ik weer niet 🙄 😳

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 175)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.