Porsche Panamera

Home Forum Porsche Talk Porsche Panamera

• Maker
    Discussie
  • Op 16/04/07 is er op gadgetzone.nl een video + foto’s van de nieuwe Porsche Panamera te zien , ja t’is wennen aan een nieuwe telg, Groeten Dany

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 175)
    • Da zal wel zijn, is een Limburger.

Dan komt die wel egelmatig in Hasselt en omstreken 😉

[quote=”911-lover”:jprcjzdq]Maandag rond 11.00u een zwarte tegengekomen op de grote ring ter hoogte van de kanaalbrug te Hasselt[/quote]

Is naar alle waarschijnlijkeid dezelfde als waar we het hierboven over hadden, die van Penders.

Maandag rond 11.00u een zwarte tegengekomen op de grote ring ter hoogte van de kanaalbrug te Hasselt

http://www.youtube.com/watch?v=bms787bwQnE

Dit geeft een beetje een idee over de rij eigenschappen….

Ik wou die mens zijn identiteit wat respecteren 🙂 , maar je hebt helemaal gelijk (heb bij hem trouwens de mijne besteld ook )

[quote=”jokke_vlo”:2w3xcnh3]Dat is een zwarte Tubo, de wagen van de eigenaar van de Porsche garage in Luik EN een zeer ervaren autocoureur 🙂 [/quote]
                  Kan dan alleen maar Rudi PENDERS zijn 😉
                  Die heeft destijds nog aan mij een 968 en aan mijn broer de 993TT verkocht.

gisteren in Latem een witte (niet bij CM) iets verder richting Deinze stond naast een Lambo geparkeerd

Dat is een zwarte Tubo, de wagen van de eigenaar van de Porsche garage in Luik EN een zeer ervaren autocoureur 🙂

Ik heb die ook gezien .
                        Kwam net van de parking van Vishandel Vandermaesen af.

ben daarnet ne zwarte tegengekomen vlak voordat ik het circuit in
                          Zolder wou oprijden…

http://www.kapaza.be/Autos/Porsche/2149 … NIEUW.html

[quote=”Phonetrader”:1p9jzow6]Heb mijne Panamera de 3e week van september al geleverd gekregen (Panamera 4s)
                            [/quote]

Daar er nog niet zo veel panamera’s in ons landje rondrijden en de jouwe een zwarte is , kan het dan zijn dat je donderdag in Oostende was ❓

[quote=”Phonetrader”:1si47r1e]Heb mijne Panamera de 3e week van september al geleverd gekregen (Panamera 4s)

De eerste (beperkte) rijindrukken zijn alvast heel positief[/quote]

Schenk ons een foto 🙂 !

Ik was totaal niet van plan hem te kopen (ik vond de lijn ook niet helemaal mooi trouwens)……maar een “toevallige” testrit (een sportman in smoking vat het goed samen) en wat nalezen van eerste indrukken en wegtests hebben me volledig overtuigd (samen met de “praktische” kant van de wagen)….dat zegt kort samengevat al iets over de eerste rij indruk en het breed gebruik van de wagen (imo). Afwachten wat ik denk binnen een paar maanden.

Jokke_vlo,

ik denk dat het het wachte waard gaat zijn, hoe meer ik de wagens zie, hoe mooier ik ze vind…

Proficiat met de aankoop, en post ff de bevindingen over de wagen 😉

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 175)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.