Porsche Panamera

Home Forum Porsche Talk Porsche Panamera

• Maker
    Discussie
  • Op 16/04/07 is er op gadgetzone.nl een video + foto’s van de nieuwe Porsche Panamera te zien , ja t’is wennen aan een nieuwe telg, Groeten Dany

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 175)
    • En ik moet nog wachten tot week 51 🙁 ( ( //img39.imageshack.us/img39/9345/panamerablack20inch1.jpg[/img]

0

Heb mijne Panamera de 3e week van september al geleverd gekregen (Panamera 4s)

De eerste (beperkte) rijindrukken zijn alvast heel positief

0

In het begin vond ik het concept niet geslaagd, nu, bij het meer en meer zien van de wagen, kan deze mij ook wel bekoren.

Een panamera Turbo sla ik niet af, moest ik ooit geld teveel hebben, dan zou ik er eentje kopen.

0

[quote=”Stef69″:2qucvnbv] maar als het gratis is wil ik er wel met rijden![/quote]

Ja dan denk ik dat er nog veel liefhebbers zullen zijn(ikke!!!!) 8) 8) 8)

0

lijst op kapaza (met de opties? of standaarduitrusting is enorm …)

wit is niet zo mijn ding, maar als het gratis is wil ik er wel met rijden!

0

Op Kapaza staat er al eentje te koop

KLIKKERDEKLIK

0

Vandaag de eerste Panamera irl gezien te Sint-Niklaas. Vooraanzicht fenomenaal, achteraanzicht knap, zijaanzicht nog wat wennen. Ik zou er allesinds in aarden mijn gedacht.

0

Nu eindelijk ene gezien, in nieuws kwam voorzitter Standard naar kasteel in Helecine met ene, hijzelf was in jeans

0

Ferm, niet té lang wachten dus 🙂

Heb er deze week ook ééntje gezien, kwam van PCB en ging richting Ring. Vriendin vond het wel iets “vreemds” moet wennen zoals de Cayenne 😉

0

Ik ga dan toch maar gaan voor die Turbo II velg, viel me irl wel mee. Hij stond ook met die velgen in Frankfurt…

Zo moet ik geen aftermarket kopen om iets grotere en wat mooier te hebben dan het standaard en kan ik wachten tot mijn favoriete velg er komt (design van de GTS velg op Cayenne).

Ondertussen leverbevestiging gekregen: week 50

0

Idd. ook de mail ervan ontvangen. Ziet er ineens heel anders uit, veel indrukwekkender.
                          Een aangepaste velg en een verlaging, meer moet een wagen niet hebben 😉

0

[quote=”Audiotronics”:2kiqwcyu]
                            TECHART zal wel met een versie van hun uitkomen. Persoonlijk vind ik hun velgen nog één van de mooiste voor op een porsche 💡 [/quote]

Je hebt gelijk, ze hebben een Panamera folder uit. Ik ga voor de formula I velgen en de kleine dakspoiler……

http://www.techart.de/fileadmin/content/pic/katalog_icons/TECHART_Program_for_Panamera.pdf

0
                            Anoniem

[quote=”Luke”:2h00shp5]afgelopen weekend 2 panamera’s te bewonderen op de très chic beurs in Hasselt..[/quote]

Daar die 4S eens goed bekeken: de wagen spreekt mij wel aan ( binnen pakweg 25j ) wel achter moeilijk in- uitstappen eens gezeten prima.Was het niet de doelstelling van Porsche om 4 x 1.95 m grote personen makkelijk in en uit te laten stappen? Hier toch een kleine misrekening…
                              Na enige tijd, lees glazen (gratis) champagne, leek die Panamera best een sportieve…wagen
                              Maandag eentje, nen “Turbo S” welliswaar met groene n°-plaatjes, nagezeten in A’pen. Dat ding ging hard en lawaaierig.

0

afgelopen weekend 2 panamera’s te bewonderen op de très chic beurs in Hasselt..

0

dat is inderdaad steeds meer jammer, en soms wraakroepend, dat het oude credo van “voor kwaliteit betaal je” geen zekerheid meer biedt, en dat zelfs dure (te dure??) producten ook steeds meer gemaakt worden op een manier van heb ik jou daar… En dat hebben we het niet over bvb de vaak over de tong gegane mechanische problemen van bvb de 996 series, maar laten we bvb ook eens naar het interieur kijken van de 996’s… voor zover we dat niet evengoed een Boxster-interieur kunnen/konden noemen! Kijk bvb naar de afwerking van die ‘chroom-LOOK’ hendeltjes aan de deurdorpels om de koffers open te doen; enkele keren met je schoen er tegen (wat vroeg of laat zal gebeuren), en je schraapt dat povere laagje metaallookverf er gewoon af, en je zit met een geschonden zwart stuk plastic, dat helemaal de eerste indruk van het interieur om zeep helpt! Wat doen we bij de tweede generatie? Beter materiaal? Nee, gewoon op een andere plaats zetten… of gewoon geen chroomlook meer gebruiken, en zwarte knopjes… Eens te meer: aandeelhouders vs eigenaars/klanten: 1-0 👿

0
                                15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 175)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.