Ik heb dit al verschillende jaren gedaan en vind het persoonlijk een aanrader.
Als je daar nog nooit geweest bent loop je misschien wat verloren omdat je niet goed weet wat te doen en naar waar gaan.
Het ideaal is dat je op voorhand inschrijft op enkele activiteiten, dat maak het altijd leuker ook qua sociale contacten. Het is echt een internationaal gebeuren en op die dagen zie je alleen maar Porsches en nog eens Porsches, de meest exclusieve wagens zijn die periode aanwezig.
Je bent natuurlijk vrij laat dus ik weet niet of je nog kan inschrijven en dat is toch wel leuk als je maar met 2 zou gaan. Slapen vinden als je nog niets hebt zal ook niet simpel zijn, dan kan je best in de rand van Saint Tropez iets zoeken zoals Gassin of Val Garmer eventueel Ramatuelle.
Vorig jaar waren er vele Porschisten van het Nederlandse Forum, daar kan je natuurlijk ook bij aanpikken als je hier geen kandidaten vindt.
Er zijn feestjes, demonstraties, circuit rijden (in Le Luc), rondritten, en de eigenlijke Porsche paradis waaraan iedereen mag meedoen. Er is ook de merchandising, de diverse internationale clubs enz.
Saint Tropez is natuurlijk ook altijd de moeite, gezellig plaatsje met zijn stranden en restaurants. Enfin ik ben in ieder geval fan.
Saint Tropez is +-1200 km dus je kan naar ginder knallen of, je kan het kombineren met in 2 dagen naar ginder te rijden, leuk hotel zoeken, eens halverwege weg van de autobaan en langs de binnenwegen naar ginder cruisen en genieten van de mooie natuur, Frankrijk is een mooi land en het weer in Saint Tropez is praktisch gegarandeerd goed die periode, wel vroeg donker s’avonds.