Porsche Parade – Saint Tropez

Home Forum Porsche Uitstappen Porsche Parade – Saint Tropez

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • rjf

Ik wil ook wel eens een lange(re) trip doen !

+1 voor Ruffie!!!!

Anoniem

porsche914orange schrijft:

La croix Valmer is al maand volledig volzet.
          Heb dit adres via Alpes Holiday, man organiseert uitstappen met porsche’s.
          Ook door hem vorig jaar schitterende week in Zell am see gehad ❗

Mss een idee om eens met forum te doen…
          http://www.alpesholiday.com/offres_porsche.htm

Rufie!!!!!!!![IMG]http://i55.tinypic.com/9k769y.gif[/IMG]

La croix Valmer is al maand volledig volzet.
            Heb dit adres via Alpes Holiday, man organiseert uitstappen met porsche’s.
            Ook door hem vorig jaar schitterende week in Zell am see gehad ❗

Mss een idee om eens met forum te doen…
            http://www.alpesholiday.com/offres_porsche.htm

Wim

funny schrijft:

Het is een Franstalige belg maar doet moeite om Nederlands te spreken in het geval van …waarmee ik absoluut niet wil denken dat jullie Frans ontoereikend is

@funny
              , heb je mijn Frans nog niet gehoord, dus als ik daarheen zou gaan, zal hij wel moeten, maar dat heeft ook zijn charme.

Maar ben dan ook geen echte belg hé. 😉

Anoniem

Persoonlijk ken ik de streek daar heel goed ,we hebben een appartement in Le Lavandou op 35 km van st-trop .Een vriend van me heeft in Cogolin een gezellig hotelletje .
                Je kan kijken op zijn website http://www.hoteldugolfecogolin.com .Het is een franstalige belg maar doet moeite om Nederlands te spreken in het geval van …waarmee ik absoluut niet wil denken dat jullie frans ontoereikend is .Cogolin ligt op een 7 à 8 km van st-trop .Nu vrijdag vertrek ik naar daar maar met de porsche-days moet ik spijtig genoeg hier terug zijn .Zal nog eens nadenken over andere logeer adressen ,maar reken er wel op dat de meeste hotels met parking daar iets duurder zijn (maar de kwaliteit niet altijd beter).

ben enkele jaren terug ook geweest.

via info in de FLAT6 kan je op een vakantie domein
                  in “Croix Valmer ” geloof ik? overnachten aan betaalbare prijzen.
                  Er was tevens ‘s nachts een parkingbewaker met hond om op de Porschkes te letten.

ik geloof dat Cedric het adres geeft? hebben daar vorige jaren ook geslapen.

grtz,

Rufie schrijft:

Had al kamer geboekt, maar nog niet ingeschreven voor de activiteiten. Dit weekend gekeken, alles volzet ! Pffff….volgend jaar dan maar.

Hey Rufie,
                    Ga je dan naar Saint Tropez ? Als ik goed lees heb je een kamer geboekt maar kun je niet deelnemen aan de activiteiten.
                    Ik vroeg me af of je goede adresjes weet voor de overnachtingen. Een ander lid hier op ‘t forum en ik zouden eigenlijk ook graag eens tot daar bollen, activiteiten of niet. 8)

Anoniem

Vorig jaar was ik er enkele weken ervoor met verlof, overal affiches dus ik wou gaan maar is toen niet doorgegaan.
                      Voor dit jaar is de afstand ook een probleem, volgend jaar dan maar zeker?

Cederic, jammer dat het met de Turbo niet kan, vele groeten aan Uw pa maak er een goed weekend van!!!!

ik ga ook, voor mij eerste keer. Men pa al 3e keer.
                        Ik ben benieuwd, het spijtige is dat we niet met de turbo kunnen gaan. 😥

De gezondheidstoestand van mijn pa is te zwak om 1200km te rijden, we gaan samen met kennis van ons met een S600,ook nie slecht 😉

Maar daarvoor is de sfeer terplaatse niet minder… 8)

Had al kamer geboekt, maar nog niet ingeschreven voor de activiteiten. Dit weekend gekeken, alles volzet ! Pffff….volgend jaar dan maar.

Ik heb dit al verschillende jaren gedaan en vind het persoonlijk een aanrader.

Als je daar nog nooit geweest bent loop je misschien wat verloren omdat je niet goed weet wat te doen en naar waar gaan.
                            Het ideaal is dat je op voorhand inschrijft op enkele activiteiten, dat maak het altijd leuker ook qua sociale contacten. Het is echt een internationaal gebeuren en op die dagen zie je alleen maar Porsches en nog eens Porsches, de meest exclusieve wagens zijn die periode aanwezig.

Je bent natuurlijk vrij laat dus ik weet niet of je nog kan inschrijven en dat is toch wel leuk als je maar met 2 zou gaan. Slapen vinden als je nog niets hebt zal ook niet simpel zijn, dan kan je best in de rand van Saint Tropez iets zoeken zoals Gassin of Val Garmer eventueel Ramatuelle.

Vorig jaar waren er vele Porschisten van het Nederlandse Forum, daar kan je natuurlijk ook bij aanpikken als je hier geen kandidaten vindt.
                            Er zijn feestjes, demonstraties, circuit rijden (in Le Luc), rondritten, en de eigenlijke Porsche paradis waaraan iedereen mag meedoen. Er is ook de merchandising, de diverse internationale clubs enz.

Saint Tropez is natuurlijk ook altijd de moeite, gezellig plaatsje met zijn stranden en restaurants. Enfin ik ben in ieder geval fan.

Saint Tropez is +-1200 km dus je kan naar ginder knallen of, je kan het kombineren met in 2 dagen naar ginder te rijden, leuk hotel zoeken, eens halverwege weg van de autobaan en langs de binnenwegen naar ginder cruisen en genieten van de mooie natuur, Frankrijk is een mooi land en het weer in Saint Tropez is praktisch gegarandeerd goed die periode, wel vroeg donker s’avonds.

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.