Porsche Paradis 2012

Home Forum Porsche Uitstappen Porsche Paradis 2012

• Maker
    Discussie
  • Enige tijd geleden was er hier op het forum interesse om naar Saint-Tropez te gaan en deel te nemen aan de Porsche Paradis dagen. De Porsche Owners Club Antwerpen (POCA) organiseert dit jaar opnieuw een trip naar daar .
    Forumleden die willen meegaan kunnen contact opnemen met het bestuur van de Poca-club , Info@poca.be .
    Zie hier

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 20)
    • ik ga moeten passen, wij hebben omstreeks die data opendeurdagen en de voorstelling van de nieuwe outlander….had liever tussen de porschekes gezeten 😆

[quote=”Funny” post=106880]Nicolas ,hierbij zit nog niet het programma van Porsche Paradis !
        Waar heb jij die 15 graden gevonden ?In november ,december ,jan enz kan je daar met 20 graden of meer nog op het strand liggen .Uiteraard kan het daar in de winter ook heel koud zijn .
        15 graden ,ok maar dan als gemiddelde in oktober ,8 °’s nachts en 22 overdag. ;)[/quote]

Programma bij de link die je doorstuurde? 15graden weet ik uit ervaring…Natuurlijk kan je altijd geluk hebben!

Een meerdaagse reis naar het zuiden van Frankrijk, eindbestemming is

Saint-Tropez waar tijdens het weekend Paradis Porsche plaatsvindt.

Datum 9-15 october

Hotel Saint Tropez Les Capucines, aankomst daar op donderdag 11 oktober, vertrek maandag 15 oktober http://www.hotel-les-capucines.com

Het hotel is volledig afgehuurd en we hebben een eigen chef kok.

Hotels onderweg nog even een verrassing.

Ter plekke zullen verschillende rondritten georganiseerd worden, er is ook mogelijkheid naar strand te gaan of aan het zwembad te blijven.

Op zondag zullen we met zijn allen in St-Tropez centrum naar de parade gaan kijken.

Prijs zal tussen 800 en 900 euro liggen per koppel.

Maximaal 23 inschrijven, dus wees er snel bij.

Bij inschrijving een voorschot van 300 euro overschrijven op POCA rekeningnummer: 738-0102969-74

Groeten,

Het Bestuur

Had ook graag mee gegaan, maar heb geen vervanging kunnen vinden 😥
          Zou de 3e keer zijn.
          Volgend jaar nog eens proberen!

Wel een beetje overantwoord zo zonder bh ….. :happy:

grapjassen :driver: :relaxman:

Jp dat was Jolien :lekker: ,de zus van Jol .
                Spijtig genoeg staat mijn rijstijl haar niet aan 😥 ,en moet ik het soms doen met haar broer .

[quote=”Funny” post=106862]De oplossing Jol en Jp gaan samen en delen de kosten . 😉
                  Voila snel en eenvoudig opgelost . :respect2:[/quote]

❓ wist niet dat de Jol minirokjes en diep uitgesneden decolletés droeg 😕

Stel mij de rit een beetje zo voor:

http://www.autojunk.nl/2011/10/aangenaam-decollete-door-g-krachten-tijdens-driftsessie

Nicolas ,hierbij zit nog niet het programma van Porsche Paradis !
                    Waar heb jij die 15 graden gevonden ?In november ,december ,jan enz kan je daar met 20 graden of meer nog op het strand liggen .Uiteraard kan het daar in de winter ook heel koud zijn .
                    15 graden ,ok maar dan als gemiddelde in oktober ,8 °’s nachts en 22 overdag. 😉

@funny, in oktober mag je toch de zon met een korreltje zout nemen hoor in s.t. Ook als ik het programma bekijk: mogelijkheid om aan het zwembad of strand te blijven; met gemiddelde temp van 15 graden zie ik dat niet direct voor me…
                      Was meer een zomerprogramma als je het mij vraagt 😳

Er over nadenken is al een begin 😉 :applaus: .
                        Ginds staat alles in het teken van de Heilige P en de zon krijgen we er gratis bij . 😉

dat ziet er goed uit zeg… alleen is het ongeveer 3 weken na het Rufie-weekend… lastig om zo snel weer verlof te nemen 😥
                          we denken er nog even over na..

:first:

Amai 😥 😥 ,jol ik denk dat ik nu eens mijn mond ga houden 🙄 🙄 of het is anders het gene waar je zo sterk in bent :puke: :puke: :puke: :puke: 😉 😉

En Funny die weet al, slapen doe ik toch niet :puke:

Wat zouden we toch doen zonder onzen Funny :first:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 20)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.