Porsche Paradis 2012

Home Forum Porsche Uitstappen Porsche Paradis 2012

• Maker
    Discussie
  • Enige tijd geleden was er hier op het forum interesse om naar Saint-Tropez te gaan en deel te nemen aan de Porsche Paradis dagen. De Porsche Owners Club Antwerpen (POCA) organiseert dit jaar opnieuw een trip naar daar .
    Forumleden die willen meegaan kunnen contact opnemen met het bestuur van de Poca-club , Info@poca.be .
    Zie hier

5 reacties aan het bekijken - 16 tot 20 (van in totaal 20)
    • De oplossing Jol en Jp gaan samen en delen de kosten . 😉
      Voila snel en eenvoudig opgelost . :respect2:

Zie dat ook wel zitten, maar de P die komt er voorlopig (door omstandigheden) niet, en ik zie me daar niet met mijn VWke tussen zitten … 👿

Ok, even nakijken (twee jaar terug was ik er een week te vroeg 😕 ) en voorwaarden te voldoen:
          1° datum nakijken want zit dan ergens champagne streek vrees ik (?)
          2° co piloot zoeken(deelname in de kosten = crisis sorry)
          3° slaapgenoot (-te hmmm?) voor mij geen probleem ik snurk toch het luidst

te bekijken dus….
          (jammer snoer)

Ik wil wel maar ik kan niet gaan ,Funny weet er al van 😥 Als er volgendjaar forumers gaan ga ik zeker naar daar .

Ziet er alvast veelbelovend uit, alleen de periode valt mij niet mee 🙁

Bedankt om dit online te zetten Funny, ongetwijfeld zullen er geinteresseerden zijn die zich inschrijven.

5 reacties aan het bekijken - 16 tot 20 (van in totaal 20)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.