Porsche Paradis 2013 St-trop 11-12-13 okt

Home Forum Porsche Uitstappen Porsche Paradis 2013 St-trop 11-12-13 okt

• Maker
    Discussie
  • De winter is nog niet voorbij ,de zomer moet nog volgen maar toch denk ik al aan het najaar !
    De 20- ste editie van Porsche Paradis te Saint-Tropez gaat dit jaar door op 11 ,12 en 13 Oktober .Zie hier

Zijn er forumleden die interesse hebben om er heen te gaan ?

Laat maar weten .
    Funny

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 51)
    • twee maal aanwezig dan Luc? 😀

0

[quote=”Rufie” post=145230]Op laatste moment beslist dat ik vrijdagmorgen vertrek.[/quote]

Wij daar ook aanwezig op zaterdag en zondag :happydance: :happydance: :happydance:

0

Rufie spijtig dat ik ni mee kan het is zeker de rit waard. :up: :up:

0

[quote=”Rufie” post=145230]Op laatste moment beslist dat ik vrijdagmorgen vertrek.[/quote]

Rufie spijtig dat ik ni mee kan het is zeker de rit waard. :up: :up:

0

Op laatste moment beslist dat ik vrijdagmorgen vertrek.

0

Geen plannen gemaakt aangezien verder geen niemand gaat. En alleen is maar alleen 😐 Veel plezier aan degenen die afreizen. Het is mij steeds de moeite waard geweest.

0

Hmm, zou ook wel iets willen ondernemen….heb een gratis hotel op 25 min. van daar. Enige fijne probleempje is dat m’n vriendin al om de 7 min contracties heeft 😀 dus ik weet niet of ik dat zo kort achter bevalling erdoor ga krijgen… :think: 😉

0

Wij aanwezig op zaterdag en zondag :happydance: :happydance: :happydance:

0

Dit jaar niets gepland maar misschien wel aanwezig op zondag .
                      Sorry Luc . 😳 😳

0

Ik moet dit jaar verstek laten gaan, Anne haar gezondheid laat dit uitstapje niet toe dit jaar 🙁

0

Iemand van hier die daar aanwezig zal zijn dit jaar :coolness: :coolness: :coolness:

0

Ben je al iets verder Funny? De tijd (planning) begint te dringen.

0

Ook bij mij interesse om een zuiders ritje…

0

Ik heb hier nu al enkele reacties gekregen ,waarvoor dank .
                                We gaan dit alles eens bekijken en bespreken .
                                De datum van het evenement is gekend .Niet iedereen kan of wil er zoveel tijd voor uittrekken .
                                We gaan een voorstel doen om x-aantal dagen ter plaatse te zijn .Wie kan vertrekt met de groep zo niet treffen we elkaar in het hotel in St-trop .De terugreis zal voorzien zijn op maandag ,degene die langer willen blijven kunnen dit doen .

0

Marcel de bedoeling is om er een tochtje van te maken .
                                  Vorig jaar vertrokken op woensdagmorgen om aan te komen in Saint-tropez donderdagavond ,ginds gebleven tot en met maandag !Wij zelf nog enkele dagen langer gebleven .
                                  Normaal plan ik om aanwezig te zijn op donderdagavond of vrijdagavond in St-trop .

0
                                15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 51)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.