Porsche Paradis 2013 St-trop 11-12-13 okt

Home Forum Porsche Uitstappen Porsche Paradis 2013 St-trop 11-12-13 okt

• Maker
    Discussie
  • De winter is nog niet voorbij ,de zomer moet nog volgen maar toch denk ik al aan het najaar !
    De 20- ste editie van Porsche Paradis te Saint-Tropez gaat dit jaar door op 11 ,12 en 13 Oktober .Zie hier

Zijn er forumleden die interesse hebben om er heen te gaan ?

Laat maar weten .
    Funny

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 51)
    • twee maal aanwezig dan Luc? 😀

[quote=”Rufie” post=145230]Op laatste moment beslist dat ik vrijdagmorgen vertrek.[/quote]

Wij daar ook aanwezig op zaterdag en zondag :happydance: :happydance: :happydance:

Rufie spijtig dat ik ni mee kan het is zeker de rit waard. :up: :up:

[quote=”Rufie” post=145230]Op laatste moment beslist dat ik vrijdagmorgen vertrek.[/quote]

Rufie spijtig dat ik ni mee kan het is zeker de rit waard. :up: :up:

Op laatste moment beslist dat ik vrijdagmorgen vertrek.

Geen plannen gemaakt aangezien verder geen niemand gaat. En alleen is maar alleen 😐 Veel plezier aan degenen die afreizen. Het is mij steeds de moeite waard geweest.

Hmm, zou ook wel iets willen ondernemen….heb een gratis hotel op 25 min. van daar. Enige fijne probleempje is dat m’n vriendin al om de 7 min contracties heeft 😀 dus ik weet niet of ik dat zo kort achter bevalling erdoor ga krijgen… :think: 😉

Wij aanwezig op zaterdag en zondag :happydance: :happydance: :happydance:

Dit jaar niets gepland maar misschien wel aanwezig op zondag .
                      Sorry Luc . 😳 😳

Ik moet dit jaar verstek laten gaan, Anne haar gezondheid laat dit uitstapje niet toe dit jaar 🙁

Iemand van hier die daar aanwezig zal zijn dit jaar :coolness: :coolness: :coolness:

Ben je al iets verder Funny? De tijd (planning) begint te dringen.

Ook bij mij interesse om een zuiders ritje…

Ik heb hier nu al enkele reacties gekregen ,waarvoor dank .
                                We gaan dit alles eens bekijken en bespreken .
                                De datum van het evenement is gekend .Niet iedereen kan of wil er zoveel tijd voor uittrekken .
                                We gaan een voorstel doen om x-aantal dagen ter plaatse te zijn .Wie kan vertrekt met de groep zo niet treffen we elkaar in het hotel in St-trop .De terugreis zal voorzien zijn op maandag ,degene die langer willen blijven kunnen dit doen .

Marcel de bedoeling is om er een tochtje van te maken .
                                  Vorig jaar vertrokken op woensdagmorgen om aan te komen in Saint-tropez donderdagavond ,ginds gebleven tot en met maandag !Wij zelf nog enkele dagen langer gebleven .
                                  Normaal plan ik om aanwezig te zijn op donderdagavond of vrijdagavond in St-trop .

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 51)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.