Porsche Paradis 2013 St-trop 11-12-13 okt

Home Forum Porsche Uitstappen Porsche Paradis 2013 St-trop 11-12-13 okt

• Maker
    Discussie
  • De winter is nog niet voorbij ,de zomer moet nog volgen maar toch denk ik al aan het najaar !
    De 20- ste editie van Porsche Paradis te Saint-Tropez gaat dit jaar door op 11 ,12 en 13 Oktober .Zie hier

Zijn er forumleden die interesse hebben om er heen te gaan ?

Laat maar weten .
    Funny

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 51)
    • Zeker weer eens interesse. Ben reeds 3x geweest. Laatste jaar niet en daarvoor eerder vertrokken wegens omstandigheden.

Voor mij zal het er van af hangen met welk gezelschap en via welke route. Het is vanaf hier 1300km enkele reis en dat op 3/4 dagen is erg veel van het goede al is het wel te doen.

Liever zou ik daarom een route via Zwitserland/Italië plannen. Dus de bergen meepakken op de heenweg. Van mijn part de zaterdag er nog (deels) voor opofferen. Zaterdag wel het feest meepakken van de PCM. Zondag dan de parade kijken en lekker genieten. Kunnen jullie ook de kaarten regelen voor entree en feest(en)?

Jp 2 maal per maand naar de Azuur blauwe kust is geen straf hoor.
        Je wagen in Menton laten staan ,afkomen met het vliegtuig en terug vliegen naar daar en met de wagen naar Porsche Paradis rijden .

Ben 2wk eerder al in Menton geweest dus ik sla over, 2x in dezelfde maand naar die mooie blauwe oceaan rijden is me toch iets teveel… :lekker:

Is dat tempo wel bij te houden met zo’n snelle pacecar? :mrgreen:

Ook vanuit deze hoek interesse, maar graag snel alle details indien gekend.
              Zo kan ik alles plannen voor mijn werk.

Ja zie dat wel zitten.
                De foto’s van de jaren ervoor zien er best aantrekkelijk uit!

Ik zie het ook wel zitten om mee te gaan… spreek er al jaren over :driver:

Luc en andere leden via deze post ben ik aan het polsen wie er concrete interesse heeft om mee te gaan .
                    Als er respons is wil ik samen met de zuffenhausenbastards kijken om samen daarheen te gaan .

[quote=”Funny” post=120052]Nog forumleden die meewillen naar St- trop ?[/quote]

Laat maar iets weten, zien da wel zitten. :relaxman: :relaxman: :relaxman:

Lijkt me wel leuk om eens naar Saint-Tropez te gaan! 😀

Ze zoude beter de 969 eens vanonder het stof halen. Ik weet dat ze hem hebben dus mogen ze hem ook “displayen”. 🙁

Ik ga zeker en vast
                          :relaxman: :relaxman: :happydance: :happydance: :driver:

[quote=”Funny” post=120052]Nog forumleden die meewillen naar St- trop ?[/quote]
                            :relaxman: :first: :drink: :respect2:

PB

[quote=”Sigrid” post=120048]Ga je mee………..[/quote]

Enkel en alleen al voor de lekkere hamburger en het bier rij ik gelijk terug. :mrgreen:

Nog forumleden die meewillen naar St- trop ?

PB

Mja, hij is niet lelijk,maar als ik naar de huidige daklijn kijk, zie ik in het prototype niet de klassieker die hij nu geworden is.

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 51)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.