Porsche Paradis 2013 St-trop 11-12-13 okt

Home Forum Porsche Uitstappen Porsche Paradis 2013 St-trop 11-12-13 okt

• Maker
    Discussie
  • De winter is nog niet voorbij ,de zomer moet nog volgen maar toch denk ik al aan het najaar !
    De 20- ste editie van Porsche Paradis te Saint-Tropez gaat dit jaar door op 11 ,12 en 13 Oktober .Zie hier

Zijn er forumleden die interesse hebben om er heen te gaan ?

Laat maar weten .
    Funny

6 reacties aan het bekijken - 46 tot 51 (van in totaal 51)
    • Patrick ,en toch kijkt iedereen vol bewondering naar de wagen in het Museum .
      Een wagen die zowel positieve als negatieve commentaren krijgt . 😉

Wat zeggen ze ?Als erover gepraat wordt zal het wel interessant zijn zeker . 😉 😉

Sig lijkt de moeite om heen te gaan ,evt een nieuwe topic opstarten .

PB

Mijn vrouw der absolute favoriete P. en ja ik vind hem ook sehr schön. :mrgreen:

Ga je mee………..

PB

754 “T7”

Een van de weinige prototypes waarvan ik blij ben, dat ze afgeweken zijn. :mrgreen:

Ik wil eigenlijk hier naar toe:

[i]Porsche viert 911-jubileum
              Voor Porsche is het 50-jarig jubileum van de ‘Elfer’ het centrale thema in 2013. Er staat een breed scala aan festiviteiten op stapel. De aftrap is tijdens de autoshow “Retro Classics” in Stuttgart. Van 7 tot en met 10 maart zal het Porsche Museum met vier bijzondere exemplaren op deze locatie het jubileumjaar inluiden. Op de show zijn behalve een voorserie 911 Turbo Coupé, ook een 911 Turbo Cabriolet studiemodel uit 1981, de straatversie van de 911 GT1 uit 1997 en het prototype 754 “T7” te zien. Dit ontwerp van professor Ferdinand Alexander Porsche wordt gezien als een mijlpaal richting het uiteindelijke design van de 911.
              [/i]

Ik zou wel willen, maar ben gebonden aan schoolvakanties 🙁
                Iets te veel km om in 3 dagen heen en weer te gaan.

6 reacties aan het bekijken - 46 tot 51 (van in totaal 51)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.