Porsche Paradise – Saint Tropez

Home Forum Porsche Uitstappen Porsche Paradise – Saint Tropez

• Dit onderwerp bevat 38 reacties, 18 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 13 jaren geleden door Bart.
  • Maker
    Discussie
  • Hallo Iedereen,

Ik zou dit jaar graag naar de Porsche Paradise gaan in Saint-Tropez dat doorgaat op 10 en 11 oktober.
    Zijn er mensen die daar reeds geweest zijn? is het de moeite waard?
    Dingen waar ik op moet letten? Zijn er mensen die ook gaan?

Alle info is welkom!

Groeten,

Plumber

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 38)
    • Wij zijn er ook bij in St-trop .
      Hopelijk hebben we mooi weer ,beter of het nu is daar 😥

We gaan inderdaad dit jaar opnieuw met Poca naar de Porsche Paradis… en ‘t zal zeker en vast weer inorde zijn 🙂
        Dus allen lid worden van Poca en dan nog meer fun hebben in St-Tropez? :relaxman:

Triumph en partner gaan ook;waarschijnlijk met POCA,daar deze alles tot in de puntjes regelen,ben er reeds mee op reis geweest en ik moet zeggen dat was TOP

Ik mag :relaxman: (zolang ik betaal 😆 )
            Dus wij gaan!

tegen dan is de jongste telg amper 4 maanden en de oudste 2j en een beetje… ik vrees er dus een beetje voor 🙁

Maar ik wil het zeker eens doen, misshien in een paar jaar of zo

Anoniem

Mijn Madam helaas niet 😐

Misschien samen met RUFIE iets in mekaar boksen…
                  Rufie waar zit je ? 😈

@triumph1 & jol178
                    Mss afspreken om samen iets te organiseren. Mijn madam is ook overtuigd! Gaan dus!

Nog ni gedaan! Forumtripje?
                      Ik ga mee!

Wij gaan begin juli richting Lyon, als er iemand suggesties heeft (geboekt via groupon, chateau lambert)

Ben er drie keer geweest, vorig jaar overgeslagen 😥 De sfeer en enthourage is er onovertroffen imho. Je moet er iets van maken. Er is voor ieder wat wils. Ga met een groep en is de sfeer goed dan heb je volgens mij vanzelf een topweekend.

Ik zag dat Bertroux op dezelfde plek een paar plaatjes geschoten heeft als ondergetekende. Hier staan de ollanders op de parking:

ik ga ook mee, st-Tropez is toevallig mijn lievelingsoord… :first:

We zijn al met enkelen die willen meegaan dus :applaus: Laat het plannen beginnen 8)

laat maar iets weten ,ik ga mee,met het forum of met POCA

Anoniem

Cederic dit staat ook voor dit jaar op het programma .
                                Ofwel gaan we met poca mee of anders steken we iets met het forum in elkaar .

Heb zojuist vernomen dat POCA dit jaar naar ST TROPEZ gaat.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 38)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.