Porsche Paradise – Saint Tropez

Home Forum Porsche Uitstappen Porsche Paradise – Saint Tropez

• Maker
    Discussie

• Plumber
    Deelnemer

Hallo Iedereen,

Ik zou dit jaar graag naar de Porsche Paradise gaan in Saint-Tropez dat doorgaat op 10 en 11 oktober.
      Zijn er mensen die daar reeds geweest zijn? is het de moeite waard?
      Dingen waar ik op moet letten? Zijn er mensen die ook gaan?

Alle info is welkom!

Groeten,

Plumber

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 38)
      • Ik heb al 2 keer St-Tropez gedaan. Is een leuke meeting, met prachtige rit :driver:
        Persoonlijk vind ik dat elke porsche eigenaar dit ooit eens in zijn leven moet gedaan hebben.
        T’is geen spotprijs voor op de parking te staan en de rally te doen, maar ik vind het persoonlijk de moeite.

Dit jaar anders met enkele forumleden samen gaan ❓ 💡

Ik meen dat die van de Poca er elk jar een uitstap naar maken .

Nee 2011 heb ik niet gedaan ,maar ik overweeg wel dit jaar naar P St Tropez te gaan ,Ik dacht dat Ruffy daar een week uitstap voor wou organiseren !We hebben het er toch al eens globaal over gehad .

Ik ga dit jaar voor de eerste maal naar de mille miglia in Italie,en wil dit jaar ook naar Porsche Paradiso in ST Tropez zij er porschisten die 2011 gedaan hebben?

rjf

Zat dit jaar in St tropez het weekend erna. Wel zuur, als ik het geweten had was ik zeker een weekje vroeger gegaan. 😕

Wat het weer betreft: is rond die tijd van het jaar inderdaad nog magnifiek ! Het had in de Alpen op grote hoogte al wat gesneeuwd wat voor mooie vergezichten zorgde vanuit Antibes: in t-shirt naar de blauwe Middellandse zee kijken met witte alpen in de achtergrond. Prachtig!

Ieder zijn meug… Als porsche denkt dat ik op een ander event was… het zij zo. Iemand vraagt hier op het forum een mening over het event en krijgt dus mijn wedervaren.

Indien je er een weekje van maakt dan zal het wel fijn zijn. Indien je mooie en exclusieve porsches wil zien dan zijn er VEEL betere gelegenheden. Ik noem maar : Essen, oldtimer GP Le Mans en zelfs de porsche days francorchamps.

Ieder zijn mening is niks teveel 8)

[quote=”bertroex”:3h5cpnyb]
                    Ik heb ook foute vrouwen gedated 😉

[/quote]

Jij ook al 😉 😆 😆 😆

😳

Ik heb ook foute vrouwen gedated 😉

Het moet allemaal in context worden gezien…. 😆 8)

Bert

[quote=”bertroex”:3ku7v2yq]en na de 35ste 911 3.2 targa met cup wielen wil ik ook in de zee springen van ellende.
                        [/quote]

😳

Ik vond die destijds leuker onder mijn elver dan de Fuchsen

Ben net terug van een huwelijk uit St Trop met de 930: 3100 km heen en terug vanuit Nottingham.

Nadat ik doorhad dat ik maar 300km met een tank deed als ik “op boost” reed, ben ik snel wijzer geworden 😉

(de geposte foto’s tonen maar de helft- zijn de files te groot??)

Maria had de smaak ook te pakken. “4 speed: haha, just like our old Datsun on Malta!” 😆

Ik was een beetje aan het slapen totdat ik wakker werd van de windruis door het open dak. Missy deed 5500 toeren in 4de 🙄

Het hangt een beetje af van wat je verwacht van het Porsche Paredis. Ik krijg grijze haren als er detail fouten worden gemaakt in het commentaar en na de 35ste 911 3.2 targa met cup wielen wil ik ook in de zee springen van ellende.

Langs de andere kant, het is een beetje reconnecteren met het franse netwerk. In 2005 en 2006 kwamen oude porsche vrienden af en combineerden het met drivers educating event, 2 dagen op 2 circuits + enkele goede dagen in frankrijk.

Dat gezegd zijnde, ik ben niet geweest in 2007 en 2008, en ik ga ook niet naar 2009.

Hou ouder ik word, hoe liever ik naar een prive collectie ga en zeg maar een 911 SCRS of een 911 S/T ga bekijken.

Bert

[quote=”porsche914orange”:2ctpduck][quote=”porsche”:2ctpduck][quote=”porsche914orange”:2ctpduck]mijn ouders gaan dit jaar voor de 1e keer. T’is eigenlijk de sfeer die er hangt die idd wat speciaal is.
                            Maar 80€ voor op een parking te staan, letterlijk staan, want dat is het dan wel echt vind ik persoonlijk wat veel.
                            Maar zeker en vast toch de moeite 💡 [/quote]

80 euro ❓
                            Dan wil ik wel eens weten welke parking dat dit is.

Er zijn maar 3 parkings in St Tropez en ik heb nog nooit 80 euro betaald.[/quote]

Het geld dat je moet betalen om tussen de porsches te staan die ook ingeschrven zijn voor de activiteiten.
                            Hebben ze 2 jaar geleden ook gedaan, ik heb me slecht uitgedrukt, bedoelde het inschrijvingsgeld per wagen, dan ùag je op de parking staan, krijg je t-shirt en rallyplaat en mag je meedoen aan kleine toeristische rally.[/quote]

Klopt, dit jaar is het 125 euro per wagen. Daar zit dan wel het inschrijvingsgeld voor de rally, middaglunch voor 2 personen, parking en gadgets inbegrepen.
                            Voor Saint Tropez zéér democratische prijzen. 😛

[quote=”porsche”:2rd2yh4j][quote=”porsche914orange”:2rd2yh4j]mijn ouders gaan dit jaar voor de 1e keer. T’is eigenlijk de sfeer die er hangt die idd wat speciaal is.
                              Maar 80€ voor op een parking te staan, letterlijk staan, want dat is het dan wel echt vind ik persoonlijk wat veel.
                              Maar zeker en vast toch de moeite 💡 [/quote]

80 euro ❓
                              Dan wil ik wel eens weten welke parking dat dit is.

Er zijn maar 3 parkings in St Tropez en ik heb nog nooit 80 euro betaald.[/quote]

Het geld dat je moet betalen om tussen de porsches te staan die ook ingeschrven zijn voor de activiteiten.
                              Hebben ze 2 jaar geleden ook gedaan, ik heb me slecht uitgedrukt, bedoelde het inschrijvingsgeld per wagen, dan ùag je op de parking staan, krijg je t-shirt en rallyplaat en mag je meedoen aan kleine toeristische rally.

Anoniem

Zit vanaf dinsdag een weekje daar, slechte timing dus 😕
                                Alhoewel als de zaak het toelaat, en ik een copiloot vind, misschien.

Och , ik ken er die om een auto te gaan bekijken eventjes naar Marseille en terug rijden binnen 24 u 😈 😉

[quote=”etieke”:2l0bfp4z]dat lijkt me well leuk maar das 12OO km jong[/quote]
                                    Ja, je moet er een verlof aan koppelen dan is het leuk anders is het inderdaad te ver.

Ik rij meestal in 2 dagen naar ginder, blijf een dag of 4 en dan in 2 dagen terug, dan is het leuk.

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 38)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.