Porsche Paradise – Saint Tropez

Home Forum Porsche Uitstappen Porsche Paradise – Saint Tropez

• Maker
    Discussie

• Plumber
    Deelnemer

Hallo Iedereen,

Ik zou dit jaar graag naar de Porsche Paradise gaan in Saint-Tropez dat doorgaat op 10 en 11 oktober.
      Zijn er mensen die daar reeds geweest zijn? is het de moeite waard?
      Dingen waar ik op moet letten? Zijn er mensen die ook gaan?

Alle info is welkom!

Groeten,

Plumber

8 reacties aan het bekijken - 31 tot 38 (van in totaal 38)
      • dat lijkt me well leuk maar das 12OO km jong

Parkeren is zeker geen probleem !
          Inschrijven is alleen nodig als je mee wenst te doen aan bepaalde activiteiten wat niet meer dan normaal is.
          Bepaalde activiteiten zijn populair en daarom ook is vlug inschrijven de boodschap.

Als “liev930” zegt: “het evenement stelt niet veel voor ” en “Peet96” zegt: “Het zijn zeker niet de meest exclusieve Porsches die je ziet” vrees ik dat ze ergens op een ander event hebben gezeten maar zeker niet in St.Tropez vrees ik.
          Er zijn weinig Porsche events waar zoveel te doen en te zien is op al die dagen, zowel tijdens de dag als s’avonds. Voor exclusieve wagens is het juist “The Place to Be” ook wat betreft niet Porsches.

Meer info vind je bij de inrichtende club:
          http://www.paradis-porsche.info/

Voor het volledige programma kan je hier klikken:
          http://www.paradis-porsche.info/documents/programmeParadisPorscheanglais09.pdf

ik ben er in 2006 naar toegeweest en daar zal het bij blijven denk……
            het evenement stelt niet veel voor ;op zaterdag circuit of rondrit (niet veel soeps)
            op zondagmorgen concours d’elegance en dan in de namiddag uren in de kleine steegjes staan
            om over dat podium te kunnen rijden…….

natuurlijk is de sfeer etc…..enorm prettig,
            maar als U naar ginds trekt ,is dit zonder dit evenement zeker even aangenaam, eventueel met uw Porschke.

Als U toch gaat ,maar er zeker een reis van ,rij niet enkel op en aan voor het evenement…..

Ps;in 2006 moest U al ingeschreven zijn tegen eind juli !!!! indien niet ingeschreven geraak je zelfs niet op de parking.

[quote=”porsche914orange”:14voi3gi]mijn ouders gaan dit jaar voor de 1e keer. T’is eigenlijk de sfeer die er hangt die idd wat speciaal is.
              Maar 80€ voor op een parking te staan, letterlijk staan, want dat is het dan wel echt vind ik persoonlijk wat veel.
              Maar zeker en vast toch de moeite 💡 [/quote]

80 euro ❓
              Dan wil ik wel eens weten welke parking dat dit is.

Er zijn maar 3 parkings in St Tropez en ik heb nog nooit 80 euro betaald.

mijn ouders gaan dit jaar voor de 1e keer. T’is eigenlijk de sfeer die er hangt die idd wat speciaal is.
                Maar 80€ voor op een parking te staan, letterlijk staan, want dat is het dan wel echt vind ik persoonlijk wat veel.
                Maar zeker en vast toch de moeite 💡

[quote=”plumber”:2opthwq7]Hallo Iedereen,
                  Ik zou dit jaar graag naar de Porsche Paradise gaan in Saint-Tropez dat doorgaat op 10 en 11 oktober.
                  Zijn er mensen die daar reeds geweest zijn? is het de moeite waard?
                  Plumber[/quote]

Reeds jaren ga ik naar dit Event. Ik vind het zeker de moeite omdat het steeds een speciale sfeer heeft.
                  St.Tropez wordt op dat moment omgetoverd tot een Porsche stadje, overal waar je komt zie je de meeste diverse Porsches.
                  Er is zeer veel te doen en te beleven maar uiteraard hoef je niet mee te doen aan de activiteiten.

Ben je een sportieve rijder dan kan je ook wat toertjes gaan draaien op het circuit van “Le Luc”

Het weer in St.Tropez is gegarandeerd super en het strand van Pampelonne met al zijn restaurantjes is dan de “place to be”.
                  De rit vanuit België naar St.Tropez kan je vanaf halverwege langs zéér mooie locaties brengen.

Een aanrader, zeker doen zou ik zeggen. 8)

Ben een 5-tal jaren geleden geweest en vond het ietwat tegenvallen.

Er is de parade op zondag in het kleine centrum rond de haven. Porsches rijden een podium op waar ze becommentarieert worden door een speaker. Het zijn zeker niet de meest exclusieve Porsches die je ziet.

Op zaterdag is er een zoektocht en een circuitdag op een 20-tal km van St tropez. Zeer druk en weerom weinig speciaal.

Het was toen wel een leuk weertje wat het dan toch weer een fijn weekend maakte 8)

Ik meen dat de Poca daar elk jaar heen gaat .
                      Elk jaar zijn er toch mensen van hier die niet deelnamen aan de Porsche Herfstrit vanwege dit evenement .

8 reacties aan het bekijken - 31 tot 38 (van in totaal 38)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.