Porsche Photo Challenge

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s Porsche Photo Challenge

• Maker
    Discussie

• PB

Uiteraard heb ik dit keihard gepikt vanop andere fora, maar ik vond het idee wel cool. 😎

Als je de Challenge hebt voltooid (liefst met je eigenste *porsche der op) geef je een nieuwe Challenge op. 😉

Om te openen geef ik de eerste P.P.C op:

Plaats een foto van je favoriete huisdier in, op, rond je *porsche
      Wees origineel en have fun. :mrgreen:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 159)
      • lang geleden sinds de laatste uitdaging?! met dit weer verdient de porsche sowiso een flinke wasbeurt .
        post hier je foto

0

[quote=”Rocco” post=215435]… post een selfie van jezelf als een overjaarse puber bij de Porsche van je dromen vóór of in de showroom van een OPC :twisted:[/quote]

ben je gaan shoppen en heb je der eentje van jezelf Rocco? ben benieuwd !

0

dat had je een weekje eerder moeten posten Rocco. ik heb nog staan kwijlen bij een exemplaar van een italiaanse verzamelaar: pastelgele 993 GT2 EVO met slechts 1000 KM op te tellerwub.png

0

Ik weet niet of er kandidaten zijn voor een nieuwe challenge :

post een selfie van jezelf als een overjaarse puber bij de Porsche van je dromen vóór of in de showroom van een OPC 😈

0

Ze noemen dat in stijl naar de h..ren gaan ❗

0

[quote=”Rocco” post=215335]Sommige van mijn klanten werken daar ja :mrgreen:

Maar vlaanderenstraat is de propere trendy kant van de buurt ;)[/quote]

:first: :up: :up:

0

Sommige van mijn klanten werken daar ja :mrgreen:

Maar vlaanderenstraat is de propere trendy kant van de buurt 😉

0

[hide]dus vlakbij de rosse buurt van Gent ? roflmao-2-3.gif
                      [/hide]

0

Ja ik sta daar vaak in de file met mijn dienstvoertuig … :what:

0

herkent iemand de plaats waar de foto gemaakt is van dit duo turbo en turbo S? de zeer opvallende openbare verlichting zal iemand hopelijk wel herkennen?

waar.jpg

0

ik was bij m’n ouders voor het eerste tuinonderhoud van het jaar.
                            daar staat tevens ook m’n project gestald dus die combinatie kon ik niet laten liggen voor de challenge:

DSC03731_2015-03-18.jpg

0
                            Ive

super prijs, geniet er van.

Wat is nu de huidige opdracht? Want ik heb de indruk dat ze een beetje door mekaar lopen.
                              Wie bepaalt de volgende?

0
                              PB

I love it when a plan comes together. :up:

Dankzij John heb ik toch stiekem een “Gulf Porker” kleurstelling in mijn living gesmokkeld. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

JOHN super bedankt voor de gedane moeite, een kerel naar mijn hart ! :drink: :drink: :drink:

0
                                PB

Thanks mannen. :up: IK hou er niet alleen een prijs aan over, maar blijkbaar ook een Nickname voor mijn *porsche :mrgreen:

En Ive, de Challenges gaan uiteraard gewoon verder. :happydance:

0
                                  Ive

Proficiat patric B

Ik hoop dat de photo challenge wel gaat verder gaan. Nu ik mijn nummerplaten heb kan ik eindelijk eens een keertje meedoen 😮

0
                                  15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 159)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.