Porsche Photo Challenge

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s Porsche Photo Challenge

• Maker
    Discussie

• PB

Uiteraard heb ik dit keihard gepikt vanop andere fora, maar ik vond het idee wel cool. 😎

Als je de Challenge hebt voltooid (liefst met je eigenste *porsche der op) geef je een nieuwe Challenge op. 😉

Om te openen geef ik de eerste P.P.C op:

Plaats een foto van je favoriete huisdier in, op, rond je *porsche
      Wees origineel en have fun. :mrgreen:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 159)
      • lang geleden sinds de laatste uitdaging?! met dit weer verdient de porsche sowiso een flinke wasbeurt .
        post hier je foto

[quote=”Rocco” post=215435]… post een selfie van jezelf als een overjaarse puber bij de Porsche van je dromen vóór of in de showroom van een OPC :twisted:[/quote]

ben je gaan shoppen en heb je der eentje van jezelf Rocco? ben benieuwd !

dat had je een weekje eerder moeten posten Rocco. ik heb nog staan kwijlen bij een exemplaar van een italiaanse verzamelaar: pastelgele 993 GT2 EVO met slechts 1000 KM op te tellerwub.png

Ik weet niet of er kandidaten zijn voor een nieuwe challenge :

post een selfie van jezelf als een overjaarse puber bij de Porsche van je dromen vóór of in de showroom van een OPC 😈

Ze noemen dat in stijl naar de h..ren gaan ❗

[quote=”Rocco” post=215335]Sommige van mijn klanten werken daar ja :mrgreen:

Maar vlaanderenstraat is de propere trendy kant van de buurt ;)[/quote]

:first: :up: :up:

Sommige van mijn klanten werken daar ja :mrgreen:

Maar vlaanderenstraat is de propere trendy kant van de buurt 😉

[hide]dus vlakbij de rosse buurt van Gent ? roflmao-2-3.gif
                      [/hide]

Ja ik sta daar vaak in de file met mijn dienstvoertuig … :what:

herkent iemand de plaats waar de foto gemaakt is van dit duo turbo en turbo S? de zeer opvallende openbare verlichting zal iemand hopelijk wel herkennen?

waar.jpg

ik was bij m’n ouders voor het eerste tuinonderhoud van het jaar.
                            daar staat tevens ook m’n project gestald dus die combinatie kon ik niet laten liggen voor de challenge:

DSC03731_2015-03-18.jpg

Ive

super prijs, geniet er van.

Wat is nu de huidige opdracht? Want ik heb de indruk dat ze een beetje door mekaar lopen.
                              Wie bepaalt de volgende?

PB

I love it when a plan comes together. :up:

Dankzij John heb ik toch stiekem een “Gulf Porker” kleurstelling in mijn living gesmokkeld. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

JOHN super bedankt voor de gedane moeite, een kerel naar mijn hart ! :drink: :drink: :drink:

PB

Thanks mannen. :up: IK hou er niet alleen een prijs aan over, maar blijkbaar ook een Nickname voor mijn *porsche :mrgreen:

En Ive, de Challenges gaan uiteraard gewoon verder. :happydance:

Ive

Proficiat patric B

Ik hoop dat de photo challenge wel gaat verder gaan. Nu ik mijn nummerplaten heb kan ik eindelijk eens een keertje meedoen 😮

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 159)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.