Porsche Photo Challenge

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s Porsche Photo Challenge

• Maker
    Discussie

• PB

Uiteraard heb ik dit keihard gepikt vanop andere fora, maar ik vond het idee wel cool. 😎

Als je de Challenge hebt voltooid (liefst met je eigenste *porsche der op) geef je een nieuwe Challenge op. 😉

Om te openen geef ik de eerste P.P.C op:

Plaats een foto van je favoriete huisdier in, op, rond je *porsche
      Wees origineel en have fun. :mrgreen:

15 reacties aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 159)
      • Hier nog een antwoord op vorige uitdaging (met favoriete drank…)
        (Dit was een doorslaggevend argument om de *porsche te kopen: er kan een bak in :first: )

DSC_0358.jpg

0

Voor mij mag allebij hoor :happy:
          Heb ik nu echt 20 minuten bezig geweest voor die foto hier te posten 😳 😳 :happy:

0

Ik post mijn P met mijn favoriete drank.
            Ik drink die zo graag dat ik zelfs geen volle vond 😳 😳
            Dat was de laatste challange dacht ik :engeltje:

[IMG]http://i762.photobucket.com/albums/xx265/vawilliam2003/20150122_135838_zps4v72orcq.jpg[/IMG]

Mijn volgende uitdaging.
            Een Porsche op een trailer, vastzet met spanbanden :happy:
            Zo koppel ik 2 draadjes bij elkaar en hoop ik te leren hoe ik het best de P vastzet.

0

@deepee: Dat is perfect ingeschat ! Ik ging hem vandaag in bad steken maar wegens de aanhoudende vrieskou even uitgesteld…

0

vonheist: het beestje treurt precies wat omdat hij straks naar de trimmer moet terwijl het buiten berekoud is 😎

0

IMG_9351.jpg

0

heb juist een fotootje getrokken maar het is nu aan anderen hé, come on jongens, ik heb de mijne al vast

DSC_0149.jpg

0

volgende uitdaging: een foto met je favoriete drankje en je P

0
                      PB

Jammer dat deepee te snel was, ik had nog een durex play little devil liggen. :mrgreen:

0

well, it’s my kitten (ik durfde niet zo direct pussycat schrijven, want dan gelooft niemand meer dat het over onze old man’s sports cabriolet gaat)

targa.jpg

0

aja, wel post ook een foto van je leukste speelgoed (naast je *porsche )

0

Ha?
                              Is’t al gedaan?
                              (Leest de regels nog eens) Precies wel! :mrgreen:
                              En youyou?

0

en wat wordt de volgende foto challenge youyou ?

0

Ok als het dan écht moet …

[IMG]http://i1114.photobucket.com/albums/k540/ROCCO_993/Mobile%20Uploads/IMG_20150121_205635_zpsb64ktael.jpg[/IMG]

0

febreze doet wonderen want het is de neus die gevoelig is bij hem 😀
                                    en hij is de hele dag bezig geweest, sommige kunnen koken den deze poetst de wagen, hij had juist de uitlaat gedaan. :happy: , zet ik een doek en het eerste dat da beest doet is ernaast gaan zitten.

0
                                  15 reacties aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 159)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.