Porsche Photo Challenge

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s Porsche Photo Challenge

• Maker
    Discussie

• PB

Uiteraard heb ik dit keihard gepikt vanop andere fora, maar ik vond het idee wel cool. 😎

Als je de Challenge hebt voltooid (liefst met je eigenste *porsche der op) geef je een nieuwe Challenge op. 😉

Om te openen geef ik de eerste P.P.C op:

Plaats een foto van je favoriete huisdier in, op, rond je *porsche
      Wees origineel en have fun. :mrgreen:

15 reacties aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 159)
      • Hier nog een antwoord op vorige uitdaging (met favoriete drank…)
        (Dit was een doorslaggevend argument om de *porsche te kopen: er kan een bak in :first: )

DSC_0358.jpg

Voor mij mag allebij hoor :happy:
          Heb ik nu echt 20 minuten bezig geweest voor die foto hier te posten 😳 😳 :happy:

Ik post mijn P met mijn favoriete drank.
            Ik drink die zo graag dat ik zelfs geen volle vond 😳 😳
            Dat was de laatste challange dacht ik :engeltje:

[IMG]http://i762.photobucket.com/albums/xx265/vawilliam2003/20150122_135838_zps4v72orcq.jpg[/IMG]

Mijn volgende uitdaging.
            Een Porsche op een trailer, vastzet met spanbanden :happy:
            Zo koppel ik 2 draadjes bij elkaar en hoop ik te leren hoe ik het best de P vastzet.

@deepee: Dat is perfect ingeschat ! Ik ging hem vandaag in bad steken maar wegens de aanhoudende vrieskou even uitgesteld…

vonheist: het beestje treurt precies wat omdat hij straks naar de trimmer moet terwijl het buiten berekoud is 😎

IMG_9351.jpg

heb juist een fotootje getrokken maar het is nu aan anderen hé, come on jongens, ik heb de mijne al vast

DSC_0149.jpg

volgende uitdaging: een foto met je favoriete drankje en je P

PB

Jammer dat deepee te snel was, ik had nog een durex play little devil liggen. :mrgreen:

well, it’s my kitten (ik durfde niet zo direct pussycat schrijven, want dan gelooft niemand meer dat het over onze old man’s sports cabriolet gaat)

targa.jpg

aja, wel post ook een foto van je leukste speelgoed (naast je *porsche )

Ha?
                              Is’t al gedaan?
                              (Leest de regels nog eens) Precies wel! :mrgreen:
                              En youyou?

en wat wordt de volgende foto challenge youyou ?

Ok als het dan écht moet …

[IMG]http://i1114.photobucket.com/albums/k540/ROCCO_993/Mobile%20Uploads/IMG_20150121_205635_zpsb64ktael.jpg[/IMG]

febreze doet wonderen want het is de neus die gevoelig is bij hem 😀
                                    en hij is de hele dag bezig geweest, sommige kunnen koken den deze poetst de wagen, hij had juist de uitlaat gedaan. :happy: , zet ik een doek en het eerste dat da beest doet is ernaast gaan zitten.

15 reacties aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 159)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.