Porsche Photo Challenge

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s Porsche Photo Challenge

• Maker
    Discussie

• PB

Uiteraard heb ik dit keihard gepikt vanop andere fora, maar ik vond het idee wel cool. 😎

Als je de Challenge hebt voltooid (liefst met je eigenste *porsche der op) geef je een nieuwe Challenge op. 😉

Om te openen geef ik de eerste P.P.C op:

Plaats een foto van je favoriete huisdier in, op, rond je *porsche
      Wees origineel en have fun. :mrgreen:

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 159)
      • volgens de stemmingen en mijn eigen conclusie is onze terechte winnaar Patrick B.
        proficiat bij deze en graag je adres via PM zodat je :first: kan opgestuurd worden naar jou.

F

Ik wist zelfs niet dat er nog een challenge lopende was. Dacht dat we hier al bezig waren met de prijsuitreiking :popcorn:

Bij deze een voorzetje dan? (zoek de narcissen zou ik zeggen…)

staan er bij niemand de paasbloemen open mannen, of moet ik weer mijn eigen challenge gaan invullen 😳

Leuke sessie …doe mee 🙂 deze is van de hand van Peter :up:

Attachments:
              • DSC_0080_zps1b8aec7f.jpg

Voor mij ook zonder meer op :first: de Aldi *porsche

Ondanks zwaar *luv op deze pose , maar idd dat was niet de uitdaging :bounce:

mush9964S.jpg

F

Ik blijf ook de Aldi Porsche van PatrickB het beste vinden. Neemt niet weg dat de dikbil van Mush er zeer aantrekkelijk uit zag maar dat was niet echt een challenge hé 😉

ik zal zaterdag de stemmen tellen en dan weten we wie :first: is

De eerste Aldi Porsche, nr 1! :happy:

gisteren ochtend, op weg naar het oosten, was ze present om 7u52 !

[/quote]

tequila sunrise is the best voor mij

Voor mij 1e:

Eervolle 2e:

:salut:

PB

[quote=”john.beton.” post=199461]wie heeft er volgens jullie hier de beste foto tot nu toe geplaatst?
                            de winnaar krijgt dus van mij binnenkort zijn helm champagne/wijn cooler kado. :first:[/quote]

Voor mij is dat Dikke Bertha by Mush. *luv :first:

En op de 2de plek deepee’s sunrise.

wie heeft er volgens jullie hier de beste foto tot nu toe geplaatst?
                              de winnaar krijgt dus van mij binnenkort zijn helm champagne/wijn cooler kado. :first:

sèg mannekes, da blijft duren zo hè. ‘t is vasten en straks pasen !! dus neem narcissen als thema voor de nieuwe challenge.

:up:
                                  ik geraak wel op maar dan is de zon niet daar, dan is de vrouw niet op, dan is de zon er wel maar ik ni…, nieuwe regel is oké denk ik maar ik geloof toch dat er wel iemand was waar alles netjes samenkwam en toch de foto niet trok…

PB

Oke, we voegen een regeltje bij. 😎

Een Challenge loopt maximaal 1week en als de Challenge dan niet volbr8 is, moet de opdr8gever een nieuwe verzinnen. :mrgreen:

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 159)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.