Porsche Photo Challenge

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s Porsche Photo Challenge

• Maker
    Discussie

• PB

Uiteraard heb ik dit keihard gepikt vanop andere fora, maar ik vond het idee wel cool. 😎

Als je de Challenge hebt voltooid (liefst met je eigenste *porsche der op) geef je een nieuwe Challenge op. 😉

Om te openen geef ik de eerste P.P.C op:

Plaats een foto van je favoriete huisdier in, op, rond je *porsche
      Wees origineel en have fun. :mrgreen:

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 159)
      • ik kan niet zegevieren voor m’n eigen opdracht, iemand suggesties voor de nieuwe ?

jep nog vlug andere challenge en dan eens zien wie de helm wint op 2maart 😆

PB

Duidelijk een Challenge. 😎 Wat denkt de rest, geven we de zege aan deepee en gaan we verder met een nieuwe ❓

geen respons 😥 😥 😥

PB

@deepee :up:

vandaag is ze ook present maar ik ben nog maar pas op, zij was deze keer vroeger

[quote=”youyou” post=197712]ik was op de zon aan het wachten deze morgen maar ze is er niet doorgekomen, je kan er echt niet meer op tellen de laatste tijd :mrgreen:[/quote]

gisteren ochtend, op weg naar het oosten, was ze present om 7u52 !

2015_02_1407u52.jpg

Wacht maar als straks de zon opkomt… Hopelijk is het voor vandaag…

wat kost zo een uitvaart? 😆

Om een beetje in de stiel te blijven :mrgreen:
                          1.4.jpg

ik was op de zon aan het wachten deze morgen maar ze is er niet doorgekomen, je kan er echt niet meer op tellen de laatste tijd :mrgreen:

hoe zit dat hier met die foto’s? :mrgreen:
                              nog een halve maand de tijd om een wijnkoeler helm te winnen hé :happydance:
                              6120 gebruikers en toch steeds dezelfde mensen die het hier interessant houden. :what:
                              nu moet je ook geen naaktfoto van de vrouw gaan plaatsen hé want die hadden we al! :mrgreen: :mrgreen:

[quote=”PatrickB” post=197495]… er zijn genoeg verklaringen van NASA dan nog wel! over het afwijken van schaduwen. >Moon Landing[/quote]

jammer voor de challenge dat er op de maan geen stromend water is :sarcastisch zal ik nog een voorzetje geven?

heb je toestemming gevraagd aan de “teletubies” om hun zon te gebruiken?

PB

deepee,
                                    over schaduwen heb je duidelijk geen kaas gegeten, er zijn genoeg verklaringen van NASA dan nog wel! over het afwijken van schaduwen. >Moon Landing

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 159)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.