Porsche Photo Challenge

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s Porsche Photo Challenge

• Maker
    Discussie

• PB

Uiteraard heb ik dit keihard gepikt vanop andere fora, maar ik vond het idee wel cool. 😎

Als je de Challenge hebt voltooid (liefst met je eigenste *porsche der op) geef je een nieuwe Challenge op. 😉

Om te openen geef ik de eerste P.P.C op:

Plaats een foto van je favoriete huisdier in, op, rond je *porsche
      Wees origineel en have fun. :mrgreen:

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 159)
      • ik kan niet zegevieren voor m’n eigen opdracht, iemand suggesties voor de nieuwe ?

0

jep nog vlug andere challenge en dan eens zien wie de helm wint op 2maart 😆

0
          PB

Duidelijk een Challenge. 😎 Wat denkt de rest, geven we de zege aan deepee en gaan we verder met een nieuwe ❓

0

geen respons 😥 😥 😥

0
              PB

@deepee :up:

0

vandaag is ze ook present maar ik ben nog maar pas op, zij was deze keer vroeger

0

[quote=”youyou” post=197712]ik was op de zon aan het wachten deze morgen maar ze is er niet doorgekomen, je kan er echt niet meer op tellen de laatste tijd :mrgreen:[/quote]

gisteren ochtend, op weg naar het oosten, was ze present om 7u52 !

2015_02_1407u52.jpg

0

Wacht maar als straks de zon opkomt… Hopelijk is het voor vandaag…

0

wat kost zo een uitvaart? 😆

0

Om een beetje in de stiel te blijven :mrgreen:
                          1.4.jpg

0

ik was op de zon aan het wachten deze morgen maar ze is er niet doorgekomen, je kan er echt niet meer op tellen de laatste tijd :mrgreen:

0

hoe zit dat hier met die foto’s? :mrgreen:
                              nog een halve maand de tijd om een wijnkoeler helm te winnen hé :happydance:
                              6120 gebruikers en toch steeds dezelfde mensen die het hier interessant houden. :what:
                              nu moet je ook geen naaktfoto van de vrouw gaan plaatsen hé want die hadden we al! :mrgreen: :mrgreen:

0

[quote=”PatrickB” post=197495]… er zijn genoeg verklaringen van NASA dan nog wel! over het afwijken van schaduwen. >Moon Landing[/quote]

jammer voor de challenge dat er op de maan geen stromend water is :sarcastisch zal ik nog een voorzetje geven?

0

heb je toestemming gevraagd aan de “teletubies” om hun zon te gebruiken?

0
                                  PB

deepee,
                                    over schaduwen heb je duidelijk geen kaas gegeten, er zijn genoeg verklaringen van NASA dan nog wel! over het afwijken van schaduwen. >Moon Landing

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

0
                                  15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 159)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.