Porsche Photo Challenge

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche algemene Foto’s Porsche Photo Challenge

• Maker
    Discussie

• PB

Uiteraard heb ik dit keihard gepikt vanop andere fora, maar ik vond het idee wel cool. 😎

Als je de Challenge hebt voltooid (liefst met je eigenste *porsche der op) geef je een nieuwe Challenge op. 😉

Om te openen geef ik de eerste P.P.C op:

Plaats een foto van je favoriete huisdier in, op, rond je *porsche
      Wees origineel en have fun. :mrgreen:

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 159)
      • [quote=”Sensa911″ post=195884]…Tenzij TOTMBO van gedacht veranderd is het hier morgen monumentendag.[/quote]

DT.png

ik maak ze zelf ook maar zie ze bij een ander altijd blinken, da’s het splinter en balk principe zeker ?
        PS waarom wachten tot morgen? Een Schiller selfie by night is monumentaal genoeg terwijl je fregat zich laat verwennen in de wellness!

Je gaat moeten wachten de de restauratiewerken zijn afgerond… jaja die alwaar je die subsidies voor gekregen hebt :mrgreen:

Ik beschouw mezelf als monument…telt dat ook?

Bedoel je echt “ik”???
              … of moet dat “wij” zijn :happy: :happy:

Tenzij TOTMBO van gedacht veranderd is het hier morgen monumentendag.

ik verslijt die op drie dagen tijd, … tegen half februari nog ergens een kieken half kaal plukken om ne kalkoen te strelen. :mrgreen:
                (‘t heeft dus niet geholpen dat ik er bij had geschreven om geen hoge verwachtingen te koesteren, de hints komen zelfs al via PF)

@ deepee: :applaus: dat pluimke zul je wel gebruiken zeker op valentijn :popcorn:

PB

Uiteraard. 😉

Vraag aan de jury : mag het net toegekomen januari 2015 nummer van Puur Porsche Magazine ook?

OK suivant: maak een foto van je P bij een monument (leg een krant/reklaamblad van max één week in de voorgrond) geen oude vakantiefoto’s dus !!

:respect2:
                          Next challenge please! :applaus:

niet ingelogde meelezers willen we zeker niet op gedachten brengen of hoge verwachtingen laten koesteren :sleep:

valentine986.jpg

It’s almost Valentine’s Day
                              hoeveel houden jullie van je *porsche
                              nu wil ik jullie hartjes eens zien met je ware liefde op 4 wielen 😉

PB

Moest ik niet aan mijn zetel gekluisterd zijn, had ik allang mijn secret stash dices bovengehaald. :coolness:

Dus wat mij betreft is Mush de enige die een poging gewaagd heeft > Next Challenge please. 😎

Haha!! :relaxman:
                                  Gij kleine snoodaard!! Goed gevonden! :respekt:

de foto van de #996methetbreedsteachterwerk had niet weg geweest mush, ik zal toegeven dat ik een beeeeetje getricheerd had 😳 (de foto van je 996 4S opgeslagen en zelf opnieuw geupload)

na het avontuur op de parking van de aldi en de lidl maakt hij dus de trilogie compleet. met de 996TT naar auto5 :mrgreen:

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 159)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.